fbpx
BizRemote Companii Stiri

Cum se pregătesc proprietarii clădirilor de birouri pentru revenirea la muncă3 min

06/05/2020 2 min read

author:

Cum se pregătesc proprietarii clădirilor de birouri pentru revenirea la muncă3 min

Reading Time: 2 minute

Achiziționarea de termoscanere și instalarea unor aparate de curățare și filtrare a aerului sunt doar câteva dintre măsuri de prevenție luate de  proprietarii clădirilor de birouri, în așteptarea întoarcerii chiriașilor la muncă odată cu expirarea Stării de urgență.

”Spațiul de birouri este o parte componentă a vieții cotidiene și este de datoria noastră să implementăm toate măsurile necesare pentru ca activitatea să se desfășoare în deplină siguranță. Am luat astfel o serie întreagă de decizii pe care le vom implementa în următoarele zile și sperăm că acestea vor deveni normă în clădirile moderne de birouri, în această perioadă dificilă prin care trecem cu toții”, a declarat Vlad Vela, director general Vox Property Group, dezvoltatorul și proprietarul Vox Technology Park.

Compania va achiziționa în următoarele zile două termoscanere, care vor fi amplasate în zona de recepție de la intrarea în proiect, temperatura angajaților și a vizitatorilor urmând a fi astfel verificată automat și de la distanță, atât la sosirea la birou cât și la ieșirea din clădire. Această măsură de siguranță va duce și la economii pentru companiile chiriașe – atât financiare cât și de timp – care nu vor mai fi astfel nevoie să măsoare individual temperatura angajaților și a vizitatorilor, arată compania, într-un comunicat de presă.

Proprietarul Vox Technology Park va realiza și dezinfecția aparaturii HVAC și va instala aparate de curățare și filtrare a aerului (nebulizatoare) în sălile de conferințe. Compania va dezinfecta constant toate suprafețele, va instala carpete antiseptice și folii nanoseptice pentru protecția barelor și a clanțelor și va instala în toată clădirea recipiente cu senzori de dezinfectant. În băi vor fi de asemenea instalate noi aparate cu senzori care vor elibera hârtie, urmând a fi înlocuite vechile suflante.

Circuitele de trafic din cadrul clădirii vor fi regândite complet, angajații urmând să intre în spații și să iasă din acestea și din clădire pe două căi diferite. Măsurile de distanțare vor fi impuse și în ceea ce privește utilizarea lifturilor, accesul fiind limitat la două persoane – față de 10 – 15 cât reprezintă capacitatea normală a unui lift. În plus, toți vizitatorii vor beneficia de măști și mănuși.

Compania va oferi și suport pentru toți chiriașii pentru a își amenaja spațiile într-un mod corespunzător. Astfel, vor fi realizate ghiduri individuale pentru măsuri recomandate, se va oferi suport pentru instalarea de protecții pentru birourile de lucru, inclusiv a barierelor plexiglass unde se dorește acest lucru, și se va consilia orice decizie de sporire a normelor de prevenție.

”Chiar dacă pot părea complicate în acest moment, trebuie să ne obișnuim cu toții cu aceste măsuri în următoarea perioadă, fără a deveni hiper-protectivi. Sunt cele mai bune măsuri pe care le putem lua pentru siguranța angajaților dar inclusiv a noastră, cu toții având birourile în același spațiu. Am inovat încă de la momentul proiectării clădirii și vom continua să o facem în continuare, totul pentru a concepe biroul viitorului”, a adăugat Virgil Tornoreanu, managing partner Vox Property Group.

Vox Technology Park are o suprafață închiriabilă de 26.600 de metri pătrați și a fost finalizat în Timișoara urma unei investiții de 30 de milioane de euro.

Leave a comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *