Cum se transformă digital signage-ul în canal strategic de comunicare
Reading Time: 2 minuteBlitz Television și-a consolidat prezența în sectorul medical privat prin parteneriate strategice cu lideri din domeniu. Alături de Regina Maria, portofoliul include acum Affidea și Medima, două rețele naționale de excelență în imagistică medicală. Mihnea Manu, Managing Director, vorbește pentru Biz despre expertiza Blitz în proiecte digitale personalizate, livrate cap-coadă.
Blitz Television are deja un istoric solid în colaborarea cu rețele medicale private. Ce v-a determinat să extindeți parteneriatele și către Affidea și Medima?
Dorința noastră este să construim parteneriate cu branduri de încredere, care aduc valoare reală comunităților pe care le deservesc. Extinderea către Affidea și Medima a venit în mod natural, deoarece ambele companii sunt recunoscute pentru standardele ridicate de calitate, inovația în diagnostic și atenția acordată pacientului. Considerăm că asocierea cu lideri din domeniul imagisticii medicale ne permite să susținem mai bine nevoia de informare și educare a publicului, consolidând în același timp poziția Blitz TV ca partener media strategic și relevant pentru piața de sănătate privată.
Cum a fost primit acest tip de digital signage de către operatorii medicali și ce impact a avut
asupra brandurilor prezente în rețea?
Feedbackul a fost pozitiv. Digital signage-ul oferă o modalitate modernă și eficientă de a comunica cu pacienții, chiar în spațiile unde aceștia iau decizii legate de sănătate. Pentru brandurile prezente în rețea, impactul s-a tradus printr-o vizibilitate crescută, o asociere directă cu încrederea oferită de clinicile partenere și o consolidare a reputației pe un segment de piață extrem de competitiv.
Ce alte proiecte dezvoltate de Blitz Television merită menționate în contextul acestei extinderi? Există soluții similare în alte domenii de servicii private?
Blitz Television a dezvoltat și alte proiecte la cererea Spitalului de Oncologie Monza, spitalul Memorial Băneasa și clinica Memorial City Gate beneficiază de servicii end to end (ecrane profesionale, wall-uri și tablete digitale personalizate pentru cabinetele medicilor), ce asigură expunere într-un context premium și o asociere directă cu locații de încredere și cu trafic relevant. Separat de zona medicală ar fi de menționat două proiecte recente, primul fiind aeroportul internațional Brașov. Prin implementarea acestei rețele de ecrane digitale în Aeroportul Internațional Brașov, Blitz Television contribuie atât la eficientizarea operațională, cât și la îmbunătățirea experienței pasagerilor. Pentru aeroport, soluția reprezintă un canal modern de comunicare, care îi consolidează imaginea de hub de călătorii orientat spre inovație, iar pasagerii beneficiază de informații în timp real. Al doilea proiect care merită menționat este cel cu reteaua “La 2 Pași”. Prin acest canal de comunicare modern, magazinele beneficiază de o experiență îmbunătățită pentru clienți. Printre altele, rețeaua de ecrane duce brandurile direct în proximitatea consumatorului. Astfel, mesajele ajung la momentul potrivit, chiar în punctul de achiziție, crescând vizibilitatea și influențând decizia de cumpărare într-un mediu de încredere și familiar pentru clienți. Ecranele utilizate de Blitz sunt ecrane profesionale de cea mai bună calitate.
Cum vedeți evoluția digital signage-ului în România în următorii 2-3 ani, mai ales în spații atipice pentru publicitate?
Ne așteptăm ca digital signage-ul să crească semnificativ în România în următorii 2-3 ani, mai ales în spații atipice precum rețele de magazine sau centre logistice. Tot mai mulți operatori înțeleg valoarea acestui canal modern de comunicare, care permite mesaje targetate, actualizate în timp real și interacțiune directă cu publicul, oportunități de vizibilitate inovatoare.
Articolul a fost inițial publicat în Biz nr. 398 (20 septembrie – 15 octombrie 2025). Dacă dorești să primești Revista Biz prin curier, abonează-te aici.
Urmăriți Revista Biz și pe Google News. Abonamente Revista Biz