Companii Stiri

Dabo deschide primul restaurant sub noua identitate

15 apr. 2022 2 min

Dabo deschide primul restaurant sub noua identitate

Reading Time: 2 minute

Cu o cifră de afaceri de 22 milioane euro în 2022, brandul Dabo se reinventează și anunță deschiderea în București a primului restaurant sub noua identitate, în urma unei investiții de 150.000 de euro

Dabo, lanțul de restaurante de tip fast-food, companie 100% românească ce operează în sistem franciză în România și în alte țări din Europa, a trecut de la începutul anului printr-un amplu proces de rebranding și anunță deschiderea unui prim restaurant axat pe noul concept – “Respectă-ți gustul!”. Investiția în noul restaurant situat în Piața Victoriei, la parterul clădirii de birouri America House, s-a ridicat la 150.000 de euro.

Afacerile grupului Dabo au depășit anul trecut o cifră de afaceri consolidată de 22 milioane de euro, ceea ce reprezintă o creștere cu 38% față de anul anterior. Odată cu deschiderea noului restaurant din America House, lanțul Dabo ajunge la 55 de locații în România, Ungaria și Marea Britanie și la peste 600 de angajați. Aceasta este prima dintr-o serie de 11 extinderi planificate pentru anul 2022.

”După o perioadă de 9 ani de creștere continuă pentru Dabo, 2022 va fi un an al consolidării. În acest context, am finalizat un proces de rebranding și am inaugurat restaurantul din centrul Bucureștiului, sub noul concept care reflectă planurile noastre ambițioase și întărește promisiunea noastră față de consumatori. Dabo înseamnă fast-food sănătos și autentic românesc, iar prin noua identitate ne dorim să ne diferențiem de brandurile clasice de doner kebab”, a declarat Dan Paștiu, fondatorul Dabo.

Procesul de rebranding, început în 2022, a venit ca un rezultat natural al evoluției din ultimii ani a companiei și este bazat pe conceptul “Respectă-ți gustul!”, care diferențiază DABO® de cele mai întâlnite tipuri de doner kebab și alte produse de acest tip. Noua identitate reflectă valorile și aspirațiile Dabo:  calitate, autenticitate și performanță. Logo-ul Dabo vorbește în limbajul “Instagram”, păstrând însă convenția culinară – cele 3 linii colorate reprezintă armonia ca rezultat al mixului echilibrat de ingrediente. Spre deosebire de alți competitori, Dabo nu e “cu de toate”, ci e “doar cu ce trebuie”.

Array

Lasă un răspuns

Articole pe aceeași temă: