Stiri

DDB lansează noua campanie Tiger

Reading Time: 2 minute

Cea mai nouă campanie pentru băutura energizantă Tiger, din portofoliul Maspex România, poartă semnătura agenției DDB și o are protagonistă pe Ruby. “Ruby este un endorser modern, popular, un trend setter. Apelarea la un endorser feminin este o abordare originală, curajoasă, diferențiatoare pe piața de energizante. Astfel, ne propunem să creștem notorietatea brandului Tiger și ca atare creșterea bazei de consumatori. Asocierea cu o persoană din industria muzicală ne permite o plajă largă de comunicare, pe termen lung, care poate veni mereu cu ceva nou, în linie cu caracterul brandului care trebuie să surprindă în permanență,” a declarat Mihaela Grelus, Director de Marketing Maspex România. Ideea creativă a agenției a venit direct din produs. Cum în orice pisicuță stă la pândă un tigru care abia așteaptă să iasă-n lume, creativii agenției s-au întrebat ce se întâmplă atunci când deschidem un can de Tiger? Răspunsul creativ a fost tradus prin efectul băuturii energizante, iar clientul a plusat întrebând: ce-ar fi să deschidă Ruby can-ul?

”Tiger – tunelul magic care te transformă. Devii cool și irezistibil, transformă orice pisoi într-un tigru și asta fără niciun efort din partea ta. E mult prea tare ca să fie adevărat? Ai face bine să crezi pentru ca e la televizor și e și cu Ruby. Fii cool, fii irezistibil, nu fi pisoi,” a explicat la rândul său viziunea campaniei, Ștefan Vasilachi, Creative Director DDB România.

Sub sloganul ”Scoate tigrrrul din tine”, noua campanie Tiger a debutat cu un teaser pe cancan.ro în care a fost prezentat tatuajul fals cu tigrul al lui Ruby, urmat de revealing-ul campaniei pe pagina de Instagram a artistei. Campania propriu-zisă beneficiază de suport TV, online, POSM-uri și de o ediție limitată de can-uri cu Ruby.

Compania mamă, Maspex Wadowice, are o istorie de aproape 25 ani, fiind originară din Polonia. De-a lungul timpului s-au finalizat 17  achiziții, 9 dintre ele fiind în străinătate.

Compania Maspex este prezentă în România din anul 1996, atunci fiind cunoscută sub denumirea de La Festa International, operațiunea de rebranding având loc în anul 2006.

În prezent, Maspex România produce în fabrica sa de la Vălenii de Munte toate produsele sub brand-urile: Tymbark, Tedi, Ciao și Figo precum și produsele instant din gama La Festa (Cappuccino La Festa, Ciocolată Caldă La Festa, La Festa 3in1).

DDB România este agenția de creație membră The Group.

Loredana Sandulescu

Recent Posts

A doua ediție a Festivalului Suflet de România ne aduce aproape de tot ce ne face bine, pe Domeniul Regal de la Săvârșin

Sâmbătă și duminică, pe Domeniul Regal de la Săvârșin, are loc a doua ediție a festivalului Suflet de România, evenimentul…

24 de ore ago

Virgil Ichim, CEO Allianz-Țiriac Pensii Private, pleacă de la conducerea companiei începând cu data de 30 aprilie 2024

Virgil a condus operațiunile fondului de pensii din anul 2019, iar anterior a avut diverse roluri de coordonare a echipelor…

2 zile ago

Statistică Eurostat: România are prețuri mai mici pentru energie

Eurostat a publicat statistica cu privire la prețurile plătite pentru energie electrică și gaze naturale de consumatorii casnici și non-casnici…

2 zile ago

Orașele mici din România au nevoie de un sprijin mai mare în tranziția energetică

Localitățile urbane mici sunt adesea lăsate în afara discuțiilor publice privind tranziția energetică. Ele au nevoie de sprijin mai mare…

2 zile ago

AQUILA a finalizat preluarea Parmafood. A doua achiziție din acest an

AQUILA (simbol bursier AQ), lider în servicii integrate de distribuție și logistică pentru piața bunurilor de larg consum din România…

2 zile ago

Internet pentru zonele rurale prin PNRR. Proiect de 94 de milioane de euro

Ministerul Cercetării, Inovării și Digitalizării (MCID) a publicat vineri, 26 aprilie, Ghidul solicitantului pentru Investiția 11 din Componenta 7 –…

2 zile ago