Marketing Stiri

Dero si Lana, in stil romanesc

9 feb. 2015 < 1 min

Dero si Lana, in stil romanesc

Reading Time: < 1 minut

Dero a lansat campania nationala “Dero e al tau”si un nou ambalaj in editie limitata Dero  Ozon+, special creat de designerul Lana Dumitru, cunoscuta pentru hainele create sub brandul Lana.

Campania include un spot TV dedicat, comunicare in-store, comunicare online prin canale de social media (pagina de Facebook Dero) si bannere online, actiuni de PR si o promotie nationala in magazine.

Promotia se desfasoara in perioada 1 februarie – 12 aprilie 2015 si in cadrul acesteia sunt oferite zilnic 3 premii, constand intr-una dintre cele 5 haine de colectie, create de Lana Dumitru. Hainele pot fi castigate prin inscrierea codului din pachet sau de pe ambalaj prin SMS sau in aplicatia de Facebook dedicata, disponibila pe pagina de Facebook Dero.  

DERO e al tau_Ozon Plus 2KG_EDITIE LIMITATADesignul noului ambalaj a fost ales in urma unui concurs de talente desfasurat in 2014, la care au participat pasionatii de design, profesionisti sau nu, care au inscris in competitie peste 150 de lucrari. Lucrarea “Romanesc” semnata de Lana Dumitru a fost declarata castigatoare in urma votului din cadrul competitiei de talente “Dero e al tau”, organizata prin intermediul paginii de Facebook Dero in vara anului trecut.

Incepand cu luna februarie, noul design este prezent pe ambalajul in editie limitata Dero Ozon+ 2 kg si 8,5 kg, disponibil in magazine la nivel national.

Agentiile care au contribuit la implementarea campaniei sunt: Engines (Creatie); Kubis Interactive (social media); Image PR (PR); Mindshare (media) si Syscom Digital (promotie nationala). 

 

Lasă un răspuns

Articole pe aceeași temă: