Companii

“Deschide România” a ajuns la 2.000 de producători

Reading Time: 2 minute

Programul “Deschide România” care susține micii producători locali să își dezvolte afacerea, parte din eMAG Marketplace, a ajuns în trei ani de la lansare la peste 2.000 de producători din toate județele țării și peste 570.000 de produse disponibile.

Pe parcursul anului 2019, programul dezvoltat de eMAG a generat comenzi de peste 13 milioane lei, cu aproape 20% mai mult față de 2018. Producătorii români de pe întreg teritoriul țării au  vândut peste 200.000 de produse realizate 100% local.

În cei trei ani de la lansare au fost generate vânzări totale în valoare de 30 milioane lei, cele mai bine vândute produse fiind cele textile, produsele home&deco, hainele pentru copii și jucăriile.

“Am reușit ca, într-un timp destul de scurt, să triplăm numărul de comenzi plasate și să aducem în stoc peste jumătate de milion de produse fabricate 100% în România. Deschide România aduce mai aproape de clienți o varietate mai mare de produse autohtone și valoare adăugată comunităților locale prin încurajarea economiei sociale”, a declarat Florin Filote, director, eMAG Marketplace.

Antreprenorii care doresc să se înscrie în program își pot alege orice domeniu de activitate, cu excepția industriei alimentare iar pentru a face parte din program, companiile producătoare trebuie să aibă o cifră de afaceri nu mai mare de 500.000 lei în anul fiscal anterior și orice produs propus spre comercializare să fie fabricat exclusiv în România. Participanții la program beneficiază de un regim special de comisioane, iar ONG-urile nu plătesc comision.

În topul județelor în care Deschide România activează, altele în afară de Ilfov, se regăsesc Cluj, cu 108 companii; Iași, cu 68 companii și Timiș, cu 56 companii.

Toate tranzacțiile se realizează prin intermediul tehnologiei care, la rându-i, este “made in Romania”, scopul urmărit fiind acela de a îmbunătăți experiența de cumpărare a clienților care vor să consume produse autohtone.

Team

Recent Posts

Record de credite noi pentru persoane fizice la BRD: 2,35 mld. lei în primul trimestru din 2024

În primul trimestri din 2024, venitul net bancar al Grupului BRD a atins o creștere de 5,3% față de aceeași…

o zi ago

Claudiu Butacu & George Constantin: Sustenabilitatea, dincolo de definiții

Sustenabilitate [substantiv feminin, (numai) singular] – capacitatea de a exista constant. Nu este definiția noastră, ci primul rezultat al unei…

2 zile ago

Schimbare la vârful Tuborg România: Yoav Bar preia funcția de CEO

Tuborg România anunță o schimbare strategică în managementul organizației, prin aducerea lui Yoav Bar la conducerea companiei, în funcția de…

2 zile ago

Profit de 390 mil. lei pentru Raiffeisen Bank România în primul trimestru din 2024

Raiffeisen Bank a înregistrat în primul trimestru din 2024 o creștere de 50% pe segmentul planuri de investiții, pensii private…

2 zile ago

Primul teatru construit de la 0 de comunitate, Grivița 53 mai are nevoie de 500.000 euro

Proiectul născut din crezul artistic al scriitoarei și regizoarei Chris Simion Mercurian prinde tot mai mult contur existențial. După 8…

2 zile ago

Smartphone-urile HUAWEI Pura 70 sunt disponibile la precomandă în România

Noile smartphone-uri HUAWEI Pura 70 Ultra, HUAWEI Pura 70 Pro și HUAWEI Pura 70 sunt disponibile la precomandă în România.…

2 zile ago