Despre inovaţie la BBC Advertising pe scena Teatrului Național București

Errol Baran, SVP Business Development and Innovation, BBC Advertising, vine la IAA Global Conference ”Creativity 4 Better”, ce va avea loc între 2 și 3 octombrie.  

IAA Global Conference ”Creativity 4 Better” va găzdui pe scena Teatrului Naţional Bucureşti specialiști de renume internațional şi tineri care au adus abordări neconvenționale în business, oameni care schimbă cursul lucrurilor în domeniilor lor, datorită profesionalismului, pregătirii şi implicării lor.

Errol Baran, BBC Advertising

Errol Baran, SVP Business Development and Innovation, BBC Advertising, este unul dintre aceştia, el reuşind să îmbine cu succes creativitatea, conţinutul şi preferinţele consumatorului în cadrul uneia dintre cele mai respectate companii şi branduri globale de top, un model de jurnalism făcut à la carte. În cadrul evenimentului, Errol îl va intervieva pe Michael Gunton, Creative Director BBC Natural History Unit, omul din spatele documentarului Planet Earth II.

Cu un backround în presa de top (Times, Sunday Times şi publicaţiile Hearst), Errol a migrat apoi spre televiziune în funcţia de director comercial pentru Channel 4 Television Corporation îndreptându-se natural, mai apoi, către Head of Future şi Digital Media Advertising. După securizarea relaţiei cu gigantul YouTube şi câştigarea contractului cu BBC Worldwide, o premieră în industrie, Errol a ales VEVO pentru a lansa, pentru prima dată în istorie, OOH-ul digital – Storm – cu care a câştigat nouă premii la Cannes Lions 2014. În prezent, rolul său la BBC se axează pe dezvoltarea portofoliului de produse comerciale şi profilului business-ului cu ajutorul parteneriatelor şi insight-urilor primite de la consumatori.

De ce să mergi să îl vezi pe Errol Baran la IAA Global Conference ”Creativity 4 Better”?

Pentru că vei asista la o discuţie cel puţin fascinantă cu el şi Michael Gunton despre noile moduri de a spune o poveste relevantă, despre cum se face inovaţie la BBC, cum şi-a păstrat compania reputaţia de-a lungul timpului, dar şi despre cele mai noi documentare pe care nu ar trebui să le ratezi. Mai mult, Errol va discuta despre munca într-un mediu de business competitiv, curaj şi măsurarea rezultatelor, storytelling şi entertainment – toate în cadrul evenimentului care îşi propune să includă România pe harta globală a creativităţii.

Pe scena Teatrului Național, în cadrul IAA Global Conference ”Creativity 4 Better”, îi vei mai putea auzi pe Robin Wright (Claire Underwood din House of Cards), pe Tal Ben-Shahar (Profesorul de Fericire de la Harvard), pe Marian Goodell (CEO Burning Man) și mulți alți vorbitori din întreaga lume.

Rezervă-ți locul la Conferința IAA. Biletele sunt încă disponibile la prețul Late Bird, aici