Devhd își extinde portofoliul de servicii în domeniul CRM
Reading Time: 2 minuteDevhd, partener ServiceNow și companie axată pe soluții și servicii de transformare digitală prin AI, anunță extinderea portofoliului de servicii în domeniul CRM (Customer Relationship Management) prin implementarea și adaptarea soluțiilor ServiceNow pentru clienții din România și din regiune.
Această diversificare vine în contextul în care ServiceNow își extinde capacitățile în zona gestionării relațiilor cu clienții. ServiceNow redefinește CRM-ul printr-o abordare axată pe automatizare, integrare end-to-end și optimizarea experienței utilizatorilor, spre deosebire de sistemele CRM tradiționale, care sunt predominant orientate spre vânzări.
„Credem cu tărie că viitorul relațiilor cu clienții se bazează pe capacitatea de a rezolva rapid și eficient nevoile acestora. Prin parteneriatul nostru cu ServiceNow și prin expertiza noastră locală, aducem pe piața din România o nouă generație de soluții pentru gestionarea relațiilor cu clienții – centrate pe automatizare, inteligență artificială și integrare completă a proceselor de business.”
Adrian Herdan, CEO Devhd
Bill McDermott, CEO-ul ServiceNow, a subliniat că platforma nu concurează direct cu CRM-urile tradiționale, ci umple golurile pe care acestea nu le acoperă, concentrându-se pe livrarea serviciilor și integrarea datelor.
Cu ajutorul platformei ServiceNow, Devhd va utiliza capabilitățile de inteligență artificială pentru automatizarea proceselor, furnizarea de recomandări proactive și îmbunătățirea experienței utilizatorilor. De asemenea, Devhd va facilita integrarea platformei ServiceNow cu sisteme de tip ERP (Enterprise Resource Planning), conectând datele despre clienți cu procesele operaționale pentru o rezolvare mai rapidă și eficientă a sarcinilor. În plus, platforma ajută companiile să îmbunătățească colaborarea dintre echipele orientate spre clienți și cele operaționale, oferind o imagine de ansamblu asupra relației cu clientul. Rezultatul este atât o experiență personalizată pentru clienți, dar și o creștere a eficienței operaționale.
Conform Zion Market Research, piața globală a serviciilor CRM a fost estimată la 64,86 miliarde de dolari în anul 2023. Se preconizează că această piață va atinge valoarea de 122,8 miliarde de dolari până în 2032, cu o rată anuală de creștere estimată de 7,35% pentru perioada 2024–2032.
Soluțiile CRM bazate pe platforma ServiceNow sunt potrivite în special pentru industriile care necesită un grad ridicat de integrare a serviciilor, cum ar fi sectorul public, serviciile financiare și mediile B2B complexe.
Fondată în 2016, Devhd este prima companie din România care furnizează soluții digitale personalizate pentru transformarea digitală prin platforma ServiceNow. Ca Partener ServiceNow, Devhd oferă servicii de design, consultanță, implementare, suport și mentenanță pentru întreaga platformă ServiceNow. Expertiza companiei acoperă domenii cheie precum IT Service Management, IT Operations Management, CMDB, Hardware si Software Asset Management, Strategic Portfolio Management, Customer Service Management, HR Service Delivery, hiperautomatizare, integrări si training adaptat fiecărui client.
Urmăriți Revista Biz și pe Google News. Abonamente Revista Biz