Stiri Business Companii Tech

ROWEB a investit 150.00 de euro în platforma Horeka.ro

16 mart. 2022 2 min

ROWEB a investit 150.00 de euro în platforma Horeka.ro

Reading Time: 2 minute

Roweb, companie românească de servicii software end-to-end, a investit peste 150.000 euro în dezvoltarea unei soluții integrate pentru restaurante, vizând creșterea vânzărilor online a business-urilor din HoReCa. Până în prezent, Horeka by Roweb a fost implementată în peste 100 de locații din România și diaspora. Printre beneficiile oferite, soluția abordează politica „zero comision din vânzări”.

Pandemia a creat o cerere foarte mare pe zona de digitalizare, în special în HoReCa, iar soluția noastră a fost printre primele apărute pe piață. Companiile din industrie s-au concentrat foarte mult pe livrări, iar Horeka by Roweb a atras clienții tocmai pentru că rezolva rapid niște probleme punctuale, fiind completă din punct de vedere module și având timp redus de implementare”, a declarat Mirel Ionescu, CEO Horeka by Roweb.

Digitalizarea din pandemie

Ideea dezvoltării unei soluții dedicate industriei HoReCa a luat naștere în 2020, odată cu cererea crescută în zona de digitalizare. Tot atunci compania a început și testarea impactului produsului în piață, iar un an mai târziu a demarat deja dezvoltarea soluției, a creat parteneriate cu furnizori de servicii și tehnologie și a conturat întregul plan de dezvoltare și vânzări. Până în prezent, investiția în dezvoltarea platformei, marketing, vânzări și administrativ depășește 150.000 de euro.

Management al business-ului

Horeka by Roweb oferă un pachet de software ce ajută restaurantele de-a lungul întregului proces de vânzare și post-vânzare, de la atragerea clienților, preluarea comenzilor prin diverse modalități, managementul comenzilor și al livrărilor, integrări cu sisteme externe, până la obținerea de feedback post-vânzare și fidelizare.

Soluția presupune o optimizare a costurilor operaționale (personal redus numeric). De altfel, aceasta poate fi adaptată și altor tipuri de business-uri (mici sau medii) care au o dinamică mare în relația cu clientul final.

Obiective pentru 2022

La nivel de business, compania vizează anul acesta dublarea numărului de clienți, precum și extinderea spre alte țări din vestul Europei. În acest sens, planul de dezvoltare include atât extinderea echipei dedicate, cât și noi funcționalități ale platformei.

Printre noile features se numără și dezvoltarea unui asistent virtual de marketing, bazat pe machine learning și AI, care să permită restaurantelor să genereze automat reclame și postări pentru promoții și produse cheie, să analizeze vânzările și comportamentul clienților și să ofere sugestii referitoare la optimizarea procesului de vânzare.

Array

Lasă un răspuns

Articole pe aceeași temă: