Din 30 iulie, Carrefour înapoiază până la de 3 ori valoarea TVA-ului pentru produsele alimentare
Reading Time: 2 minuteCarrefour România își reafirmă angajamentul față de clienți și vine cu un program de reducere a prețurilor pe tot parcursul lunii august, ca răspuns la impactul creșteriilor TVA-ului. Prin această inițiativă, retailerul oferă reduceri semnificative la produse de bază, echivalente cu de trei ori valoarea TVA-ului pentru produse alimentare și de două ori pentru produsele nealimentare selectate sub formă de cupon.
Campania debutează pe 30 iulie și se va desfășura pe durata lunii august, cu reduceri săptămânale la diferite categorii de produse impactate de noile cote TVA. Reducerea este acordată sub formă de cupon care poate fi utilizat pentru achitarea cumpărăturilor viitoare, atât în hipermarketurile, cât și în supermarketurile Carrefour.
„Într-un context economic tot mai dificil, marcat de creșteri de prețuri și presiuni asupra costului vieții, ne reafirmăm angajamentul de a susține clienții prin soluții concrete. Consumatorii devin tot mai atenți la gestionarea bugetului săptămânal și caută oferte relevante, transparente și constante. Prin această inițiativă, răspundem nevoilor reale ale tuturor românilor, sprijinindu-le în menținerea unui echilibru financiar. Reducerile nu sunt doar o măsură comercială, reprezentând una dintre acțiunile constante pe care le facem pentru a proteja puterea de cumpărare, iar acum ne propunem să înapoiem practic de două sau de 3 ori valoarea TVA-ului pentru categorii importante de produse. Mai mult decât un simplu lanț de magazine, ne propunem să fim un partener de încredere în fiecare etapă a cumpărăturilor” a declarat Gilles Ballot, CEO Carrefour România.
Pe tot parcursul lunii august clienții vor beneficia de reduceri săptămânale la o selecție de produse esențiale. Pentru produsele alimentare, clienții vor avea parte de reduceri de 33%, în timp ce pentru cele nealimentare, reducerea va ajunge la 42%. În prima săptămână a campaniei, între 30 iulie – 5 august, promoțiile vor include produse precum brânza telemea ambalată, anumite branduri de mezeluri, cafea și hrană pentru bebeluși, cu excepția formulelor de lapte.
Prin această acțiune, Carrefour se implică activ în susținerea puterii de cumpărare într-o perioadă economică dificilă. De-a lungul timpului, retailerul a implementat mai multe campanii speciale pentru susținerea puterii de cumpărare a clienților, inclusiv „Reducem prețurile” cu reduceri pe termen lung între 5-25% la 2.000 de produse sau Bonul de weekend cu promoții de 20% pe categorii și 30% pe branduri, continuate pe parcursul anului.
Carrefour România le oferă clienților săi un univers de posibilități de a face cumpărături. Singurul retailer omnichannel din România, Carrefour le oferă clienților experiențe de cumpărături cu ajutorul aplicației mobile și a caselor de marcat Self Service, în magazine, prin serviciile de online shopping cu livrare acasă, prin BRINGO, Glovo, Wolt și Bolt Food sau pe baza comenzii pe www.carrefour.ro.
Urmăriți Revista Biz și pe Google News. Abonamente Revista Biz