Mastercard – Plata în Rate, la Carrefour

Mastercard – Plata în Rate, la Carrefour

Mastercard și Carrefour România lansează, în premieră pentru zona de food retail, serviciul Mastercard – Plata în Rate. Serviciul Mastercard – Plata în Rate, lansat în premieră mondială în România la finalul anului 2016, le oferă deținătorilor de carduri Mastercard, emise de actorii bancari înrolați în program, posibilitatea să opteze pentru plata în rate direct la POS într-un număr mare

Schimbare la vârful Carrefour România

Schimbare la vârful Carrefour România

Jean Richard de Latour este noul CEO al Carrefour România începând cu luna august a acestui an. Anterior acestei poziții, a fost Director Operațional Hipermarket Bassin Grand Nord în Franța. El va lucra cu o echipă formată din 6 membri ai board-ului executiv şi care vor coordona următoarele arii: Cătălin Samara: Marketing, Digitalizare, E-commerce şi IT, Servicii client şi Procese

Primul ChatBot al unui retailer în România

Primul ChatBot al unui retailer în România

Agenția de publicitate Centrade | Cheil a dezvoltat Carrefour ChatBot, primul bot lansat de un retailer în România. Aplicația adresează funcționalități cheie pentru business-ul unui retailer, atât pe partea de customer service, cât şi recrutare. Din partea Centrade | Cheil, echipa implicată în dezvoltarea acestui proiect a fost coordonată de  Teodor Gurgui, Digital Project Manger, şi formată din Alexandru Sucher,

Investiții de 2 mil. euro în modernizarea TOM Carrefour din Constanța

Investiții de 2 mil. euro în modernizarea TOM Carrefour din Constanța

Grupul francez Catinvest, care deține o rețea de patru centre comerciale în România și mai multe pe plan internațional, împreună cu Carrefour România, anunță finalizarea unei investiții de aproape 2 milioane de euro în prima etapă a modernizării centrului TOM Carrefour din Constanța. Capitalul a fost folosit pentru modernizarea spațiilor interioare și adaptarea proiectului la cerințele actuale ale consumatorilor. Lucrările

Prima zăpadă, la Carrefour

Prima zăpadă, la Carrefour

Publicis şi Carrefour România şi-au propus să le reamintească românilor de vacanţa de iarnă din copilărie, așa că au adus zăpada, în hypermarketul Carrefour din ParkLake, pentru o zi.  ”Ideea a apărut când ne-am întrebat care-i lucrul ăla de care ne e cel mai mult dor din iernile copilăriei. Prima zăpadă. E interesant că azi poţi cumpăra cam orice pentru

Cosmetic Plant estimează vânzări de un milion de lei în Carrefour

Cosmetic Plant estimează vânzări de un milion de lei în Carrefour

Cosmetic Plant își extinde prezența pe rafturile marilor lanțuri de retail de bunuri de larg consum și anunță startul livrărilor către cele 29 de  hipermarketuri Carrefour din întreaga țară. Negocierile cu Carrefour au început în urmă cu aproximativ șase luni. Producătorul de cosmetice  va livra în total opt game din cele 14 pe care le produce în fabrica de la

Saga fidelizarii intergalactice

Saga fidelizarii intergalactice

La mai bine de jumatate de an de la incheierea campaniei Star Wars derulate de Carrefour Romania, Maria Dobre, artizana proiectului, povesteste din culisele acestei campanii integral create si dezvoltate la nivel local. Maria Dobre este Manager Dinamica Comerciala si este responsabila de planul comercial national al Carrefour. Mai exact, ea este cea care propune structura si temele centrale ale

Sesiuni de fitness in Carrefour Romania

Sesiuni de fitness in Carrefour Romania

Carrefour Romania sarbatoreste Zilele Sanatatii printr-o serie de evenimente tematice, in perioada 21 ianuarie – 3 februarie 2016, in hipermarketurile din toata tara. In acest an, in parteneriat cu Crucea Rosie, propunem clientilor un weekend destinat in totalitate realizarii de teste pentru masurarea indicatorilor de sanatate, precum tensiune arteriala si glicemie, dar si demonstratiilor cu tehnici de prim ajutor. Astfel,

Carrefour Romania urca pe podiumul competitiei « Give IT »

Carrefour Romania urca pe podiumul competitiei « Give IT »

Carrefour Romania urca in 2016 pe podiumul competitiei „Give IT”, organizata in fiecare an de Asociatia Ateliere Fara Frontiere si care isi propune astfel sa premieze companiile care aleg sa predea echipamente IT uzate catre asociatie cu scopul de a fi reutilizate pentru proiecte de educatie si incluziune in toata tara. Anul acesta, Carrefour ocupa locul trei in clasamentul companiilor

Carrefour reduce in avans TVA-ul

Carrefour reduce in avans TVA-ul

Carrefour Romania, urmand traditia sustinerii TVA-ului in avans, acorda si in acest an clientilor sai reducerea aferenta la produsele nealimentare, care se va reflecta intr-un pret mai mic la raft. Astfel, incepand cu 27 Decembrie, clientii vor beneficia direct la casele de marcat de reducerea de la 24% la 20% a TVA-ului la produsele nealimentare. In plus, ca in fiecare