Categories: CompaniiStiri

D’S Damat se redeschide in Plaza Romania

Reading Time: < 1 minut

Magazinul D’S Damat din Plaza Romania a trecut printr-un proces de reconfigurare. Noul magazin, care s-a deschis pe 1 august, se afla in aceeasi locatie (la parterul mall-ului) si ocupa o suprafata de 190.76 de metri patrati.

De pe 1 august, clientii Plaza Romania pot beneficia din nou de gama de produse oferita de retailerul turc D’S Damat. Spatiul magazinului a fost reconfigurat, ocupand acum o suprafata de 190.76 de metri patrati.

D’S Damat, brandul detinut de compania turca Orka Group, a devenit, in doar patru ani de la intrarea pe piata romaneasca, lider pe segmentul de vestimentatie masculina, detinand in prezent zece magazine in cele mai mari centre comerciale din Romania. Inca din 2010, D’S Damat s-a remarcat prin cel mai bun raport calitate-pret al produselor vestimentare, devenind una din principalele optiuni pentru consumatorii din Romania in ceea ce priveste achizitionarea hainelor elegante, de tip business sau casual.

Printre persoanele publice din Romania care poarta vestimentatiile brandului se numara prezentatori de stiri, prezentatori de emisiuni de divertisment, actori si artisti. In 2015, D’S Damat continua strategia cu care a debutat pe piata din Romania, planuind deschiderea unor noi magazine in locatii premium, precum cele mai vizitate mall-uri din tara.

Lelia Petrescu

Recent Posts

Virgil Ichim, CEO Allianz-Țiriac Pensii Private, pleacă de la conducerea companiei începând cu data de 30 aprilie 2024

Virgil a condus operațiunile fondului de pensii din anul 2019, iar anterior a avut diverse roluri de coordonare a echipelor…

18 ore ago

Statistică Eurostat: România are prețuri mai mici pentru energie

Eurostat a publicat statistica cu privire la prețurile plătite pentru energie electrică și gaze naturale de consumatorii casnici și non-casnici…

18 ore ago

Orașele mici din România au nevoie de un sprijin mai mare în tranziția energetică

Localitățile urbane mici sunt adesea lăsate în afara discuțiilor publice privind tranziția energetică. Ele au nevoie de sprijin mai mare…

18 ore ago

AQUILA a finalizat preluarea Parmafood. A doua achiziție din acest an

AQUILA (simbol bursier AQ), lider în servicii integrate de distribuție și logistică pentru piața bunurilor de larg consum din România…

18 ore ago

Internet pentru zonele rurale prin PNRR. Proiect de 94 de milioane de euro

Ministerul Cercetării, Inovării și Digitalizării (MCID) a publicat vineri, 26 aprilie, Ghidul solicitantului pentru Investiția 11 din Componenta 7 –…

18 ore ago

Campania „Ursuleții Faptelor Bune” revine și în 2024 și sprijină peste 1.000 de copii

SOS Satele Copiilor & Pepco România continuă și anul acesta campania „Ursuleții Faptelor Bune”, cu o colecție specială de ursuleți…

o zi ago