Stiri

DWF investește 650.000 de euro în noua divizie Paid Media

Reading Time: 2 minute

DWF, una dintre cele mai importante agenții de servicii SEO din România, investește peste 650.000 de euro de euro în noua divizie de Paid Media.

Dezvoltrea diviziei PPC reprezintă o evoluție naturală  pentru îndeplinirea obiectivului companiei de a deveni lider în piața de digital marketing din România. DWF a fost mereu o agenție „search orientated”, iar crearea unui department specializat în Paid Media a venit ca răspuns la nevoia clienților de a obține o arie mai largă de rezultate măsurabile in campaniile de marketing.

Noua echipă de management

Eugen Predescu (foto centru) este cel care va dezvolta și coordona noua divizie a DWF. Eugen vine în cadrul echipei după 3 ani în poziția de CEO al Canopy, unde a reușit o creștere de 4 ori a cifrei de afaceri, a format cea mai mare echipă dedicată de PPC (Pay Per Click) din România și a administrat bugete de digital marketing de peste 16 milioane de euro în 2021.

„Cifrele pe care ni le propunem la DWF, în următorii 2 ani, doar pentru divizia de Paid Media, sunt de 1.4 milioane de euro cifră de afaceri și un portofoliu de 160 de clienți, cu bugete totale de PPC administrate de peste 1 milion de euro lunar în anul următor”, spune Eugen Predescu, Paid Media Managing Director.

Planificarea bugetului

Din investiția totală, 70% din buget va fi alocat pentru formarea echipei: 25 de poziții pentru specialiști PPC, iar restul de 30% vor fi alocați pentru investiții în tehnologie și marketing.

Divizia de Paid Media vine în completarea diviziilor deja existente: SEO, Data Analytics, Local SEO și Web Development.

„Pentru clienții DWF, avantajul dezvoltării noii divizii se traduce prin optimizarea bugetelor și maximizare conversiilor în raportat la costul per achiziție. Oportunitatea dezvoltării noi divizii de Paid Media a DWF constă în integrarea directă cu expertiza din serviciile de SEO, unde DWF este lider de piață, dar și integrarea directă cu divizia de Data Analytics, unde compania are date esențiale din peste 5000 de campanii desfășurate.”, arată Mihai Vînătoru, Managing Partner DWF.

 DWF face parte din familia CEE Digital Alliance, alături de alte 15 agenții digitale independente de top, iar de 5 ani ocupă un loc în juriul Competiției Magazinelor Online GPeC ca specialiști SE

Alex Rădescu

Recent Posts

Un taxi aerian electric va face legătura între atracțiile din emiratul Ras Al Khaimah din 2027

Autoritatea de Transport Ras Al Khaimah (RAKTA) și Autoritatea de Dezvoltare Turistică a Ras Al Khaimah (RAKTDA) au făcut un…

4 ore ago

Zece orașe din România vor fi iluminate pentru a marca Ziua Europei, pe 9 mai

Peste 60 de orașe din Europa, printre care și zece orașe din România, vor proiecta mesaje prin care încurajează cetățenii…

4 ore ago

Fundația Pentru Comunitate organizează prima expoziție cu lucrările artiștilor susținuți prin programul MOL de promovare a talentelor

MOL România și Fundația Pentru Comunitate au deschis la Centrul de Cultură Urbană Casino din Cluj prima expoziție colectivă de…

6 ore ago

Primești 10.000 de euro pentru a călători peste tot în lume. Ce trebuie să faci pentru a avea cel mai râvnit job de vară

Pentru toți cei care doresc să devină travel influencers, Kiwi.com, una dintre cele mai importante companii de travel-tech, revine cu…

7 ore ago

Prețul chiriilor a crescut cu 15% față de anul trecut. Ce preț au chiriile în București și în țară

În luna aprilie a acestui an s-au înregistrat cu 10% mai puține interacțiuni între chiriași și cei care publică anunțuri…

7 ore ago

Întâlnire cu Antreprenorii Viitorului, pe 14 mai, la București

Toți cei care doresc să facă pasul spre antreprenoriat, antreprenorii la început de drum, dar și cei cu experiență care…

7 ore ago