Stiri Business Companii Tech

DWF investește 650.000 de euro în noua divizie Paid Media

6 apr. 2022 2 min

DWF investește 650.000 de euro în noua divizie Paid Media

Reading Time: 2 minute

DWF, una dintre cele mai importante agenții de servicii SEO din România, investește peste 650.000 de euro de euro în noua divizie de Paid Media.

Dezvoltrea diviziei PPC reprezintă o evoluție naturală  pentru îndeplinirea obiectivului companiei de a deveni lider în piața de digital marketing din România. DWF a fost mereu o agenție „search orientated”, iar crearea unui department specializat în Paid Media a venit ca răspuns la nevoia clienților de a obține o arie mai largă de rezultate măsurabile in campaniile de marketing.

Noua echipă de management

Eugen Predescu (foto centru) este cel care va dezvolta și coordona noua divizie a DWF. Eugen vine în cadrul echipei după 3 ani în poziția de CEO al Canopy, unde a reușit o creștere de 4 ori a cifrei de afaceri, a format cea mai mare echipă dedicată de PPC (Pay Per Click) din România și a administrat bugete de digital marketing de peste 16 milioane de euro în 2021.

„Cifrele pe care ni le propunem la DWF, în următorii 2 ani, doar pentru divizia de Paid Media, sunt de 1.4 milioane de euro cifră de afaceri și un portofoliu de 160 de clienți, cu bugete totale de PPC administrate de peste 1 milion de euro lunar în anul următor”, spune Eugen Predescu, Paid Media Managing Director.

Planificarea bugetului

Din investiția totală, 70% din buget va fi alocat pentru formarea echipei: 25 de poziții pentru specialiști PPC, iar restul de 30% vor fi alocați pentru investiții în tehnologie și marketing.

Divizia de Paid Media vine în completarea diviziilor deja existente: SEO, Data Analytics, Local SEO și Web Development.

„Pentru clienții DWF, avantajul dezvoltării noii divizii se traduce prin optimizarea bugetelor și maximizare conversiilor în raportat la costul per achiziție. Oportunitatea dezvoltării noi divizii de Paid Media a DWF constă în integrarea directă cu expertiza din serviciile de SEO, unde DWF este lider de piață, dar și integrarea directă cu divizia de Data Analytics, unde compania are date esențiale din peste 5000 de campanii desfășurate.”, arată Mihai Vînătoru, Managing Partner DWF.

 DWF face parte din familia CEE Digital Alliance, alături de alte 15 agenții digitale independente de top, iar de 5 ani ocupă un loc în juriul Competiției Magazinelor Online GPeC ca specialiști SE

Array

Lasă un răspuns

Articole pe aceeași temă: