Stiri Business Companii Tech

easySales vizează o finanțare de 600.000 euro pentru extinderea în Marea Britanie și SUA

14 iun. 2022 2 min

easySales vizează o finanțare de 600.000 euro pentru extinderea în Marea Britanie și SUA

Reading Time: 2 minute

Platforma SaaS de management automatizat și centralizare a activităților de eCommerce easySales demarează o nouă rundă de finanțare prin intermediul  platformei de investiții SeedBlink, în valoare de 600.000 de Euro.

Prin tracțiunea pe care o demonstrăm pe piața românească – o creștere de trei ori – demonstrăm că soluția easySales rezolvă probleme reale ale industriei de eCommerce și este un ajutor de încredere pentru afacerile online. De la runda anterioara  de finanțare de succes, derulată tot prin SeedBlink, am integrat noi marketplace-uri – nume mari globale și regionale – și ne-am extins în Bulgaria și Ungaria. Acum, este momentul pentru un nou pas înainte în strategia noastră, iar runda curentă de finanțare ne va ajuta să deschidem piețele majore, din Marea Britanie și Statele Unite ale Americii”, a declarat Ciprian Cazacu, coFondator easySales.

Împrumut convertibil

Finanțarea are loc sub forma unui împrumut convertibil automat în acțiuni și are trei etape principale:

  • Pre-înregistrarea și campania privată, 25 mai – 7 iunie
  • Campania privată SeedBlink, 7-14 iunie
  • Campania publică Seedblink, 14-24 iunie

Tichetul minim de participare a investitorilor, prin intermediul platformei Seedblink, este de 2.500 de Euro, sau de 1000 de Euro cu abonamentul SeedBlink Club. La această dată a fost strânsă suma de 400.000 Euro din campania privată organizată de easySales și SeedBlink, dintre care 75.000 euro au fost atrași de la investitorul principal, Vertical V7 Grup, reprezentat de Iulian Cîrciumaru.

Clienți si parteneri

Soluția easySales este prezentă în Bulgaria și deja lansată în Ungaria, iar anul acesta își va continua extinderea pe alte piețe externe. Unas, Shoprenter, Bilingo, eMag, Szamlazz și Vivre sunt partenerii din Ungaria deja integrați. Afacerile online pot accesa deja și programe de creștere a vânzărilor pe eBay, prin colaborarea cu easySales.

easySales include deja, în portofoliu, platforme naționale și regionale precum eMag, Vivre, Doraly, Cel, Elefant, Okazii, OLX și TeamDeals. Compania își concentrează, din acest an, eforturile pe integrarea internațională cu marii jucători globali: Amazon, Etsy, Zalando.

Lasă un răspuns

Articole pe aceeași temă: