Cum arată noul depozit eMAG? (video)

Cum arată noul depozit eMAG? (video)

Cu o suprafață de 126.000 de metri pătrați, cât 20 de terenuri de fotbal, și o capacitate de 2 milioane de produse voluminoase mari și medii, noul depozit eMAG este cel mai mare de acest gen Sud-Estul Europei. Depozitul are o lungime de 600 de metri și o lățime de 200 de metri, iar terenul pe care este amplasat are

Comerțul online ajunge la 3,6 miliarde de euro în 2018

Comerțul online ajunge la 3,6 miliarde de euro în 2018

8,28 milioane de români au făcut cel puțin o dată cumpărături online, România depășind țări precum Grecia, Portugalia, Italia, Croația și Bulgaria la procentul de clienți online din total populație, iar comerțul online a crescut anul acesta cu 30% față de 2017, ajungând la 3,6 miliarde de euro. Numărul magazinelor online active în România s-a dublat de la 7.000 în

Vânzări record în showroom-ul eMAG din Băneasa în primul weekend de la deschidere

Vânzări record în showroom-ul eMAG din Băneasa în primul weekend de la deschidere

Peste 15.000 de oameni au vizitat cel mai mare showroom eMAG din țară, situat în Galeriile Mobexpert Băneasa, în primul weekend de la deschidere și au realizat comenzi record în valoare de un milion de euro. Magazinul are o suprafață de 2.400 de metri pătrați, cea mai mare gamă de produse expuse și un stoc în valoare de 2,2 milioane

Livrări silențioase, emisii reduse

Livrări silențioase, emisii reduse

Avântul pe care îl înregistrează comerţul online a extins la maximum traficul pentru livrări în marile orașe. Vehiculele comerciale ușoare și camioanele de mare tonaj se strecoară prin centrele urbane, unde lipsa de zone de încărcare le obligă de multe ori să parcheze pe două locuri de parcare. Rezultatul: drumuri blocate, zgomot și un nivel ridicat al emisiilor. „Pentru a

Answear.ro, vânzări în creștere cu 80%

Answear.ro, vânzări în creștere cu 80%

Answear.ro, magazinul online al grupului polonez cu același nume, specializat în comercializarea de articole de modă online raportează o creștere de 80% a cifrei de afaceri în semestrul 1 al acestui an față de aceeași perioadă a anului 2017. Pe o piață de 300 mil de euro, retailerul polonez de fashion online lansat în România la finalul anului 2015 a

Cum pot vinde magazinele online românești direct pe Amazon sau eBay

Cum pot vinde magazinele online românești direct pe Amazon sau eBay

Compania clujeană Blugento, specializată în furnizarea de soluții de ecommerce bazate pe platforma Magento, lansează în colaborare cu DHL Express serviciul Blugento Global, dedicat magazinelor online care vor să își extindă activitatea peste granițe. Pentru comercianții din România care doresc să vândă și pe alte piețe, platforma Blugento se va integra cu marketplace-uri, comparatoare de prețuri și canale de vânzare din

eMAG: Investiție de 65 milioane de euro în noul depozit, cu 4.000 de locuri de muncă

eMAG: Investiție de 65 milioane de euro în noul depozit, cu 4.000 de locuri de muncă

În 2018, eMAG derulează investiții de peste 120 de milioane de euro, incluzând investiția în noul centru logistic, a declarat Iulian Stanciu CEO eMAG. Noul depozit de 120.000 mp se contruiește în judeţul Giurgiu, are o capacitate de 3 milioane de produse și va duce la crearea a 4.000 de locuri de muncă. “Din total, investiţiile în faza 1 a

Ce echipamente sport comandă românii?

Ce echipamente sport comandă românii?

Mersul la sală este din ce în ce mai popular printre români, iar activitatea fizică are nevoie de echipamente sport potrivite. În urma unui studiu efectuat de magazinul online Answear pe un eșantion de 335 de respondenți (din care 70% femei) am aflat care sunt preferințele românilor în materie de activitate fizică și modă în mișcare. Answear se află și

Care sunt motivele pentru care se cumpără online?

Care sunt motivele pentru care se cumpără online?

Aproape 40% dintre români preferă să își facă cumparaturile din mediul online datorită prețurilor foarte bune sau ofertelor speciale, potrivit unui studiu realizat de magazinul online Answear.ro. De asemenea, în topul motivelor se mai află selecția de produse și branduri, livrarea gratuită și garanția ca produsele sunt originale. Peste 35% dintre respondenți declară că bugetul pregătit pentru cumpărăturile de haine,

eMAG a cumpărat Sameday Courier

eMAG a cumpărat Sameday Courier

Sameday Courier, specialist în livrările în aceeași zi, își schimbă acționariatul prin cooptarea eMAG ca acționar majoritar. Prin această tranzacție Sameday Curier urmărește dezvoltarea accelerată a serviciilor premium de curierat la nivel național prin investiții în tehnologie, rețea și echipă.  Sameday Courier își va continua evoluția ca brand independent și va continua dezvoltarea  de servicii premium de curierat cum sunt: