În perioada 27 martie – 2 aprilie 2023, locuitorii orașului Popești-Leordeni și cei ai comunei Chiajna sunt încurajați să se implice activ în protecția mediului înconjurător prin colectarea separată a deșeurilor electrice și electronice.
ECOTIC alături de partenerii săi, Primăria Orașului Popești-Leordeni, Primăria comunei Chiajna și Blue Planet, organizează două campanii de colectare deșeuri de echipamente electrice și electronice (inclusiv becuri și neoane) în Popești-Leordeni și Chiajna.
Conform studiului “Obiceiurile populației României cu privire la echipamentele electrice de mici dimensiuni”, realizat în 2022 de ECOTIC, un procent de 10,5% din echipamentele de mici dimensiuni analizate și care se află în casele românilor sunt păstrate chiar dacă sunt nefolosite sau stricate. Unul dintre principalele motive, invocat de 32% dintre respondenți, a fost necunoașterea modalităților de debarasare.
În acest context, ECOTIC, alături de partenerii săi, pune la dispoziția locuitorilor din Popești-Leordeni soluții de predare spre reciclare:
Locuitorii din comuna Chiajna au la dispoziție următoarele soluții de predare:
Pentru a încuraja comportamentul responsabil, organizatorii oferă premii. Fiecare persoană care predă minimum 15 kg cumulate va primi un premiu instant. Detaliile campaniei sunt disponibile pe www.ecotic.ro.
ECOTIC este prima organizație a producătorilor și importatorilor de echipamente electrice și electronice (EEE) din România, fondată în anul 2006, care pune la dispoziție gratuit recipienți pentru colectarea separată a deșeurilor de echipamente electronice de mici dimensiuni și baterii, precum și preluarea gratuită a echipamentelor voluminoase de la sediul firmei sau de la domiciliu.
Spectacolele de apă, muzică şi lumini „Simfonia Apei” vor începe la Fântânile Urbane din centrul Bucureştiului, din 17 mai. Show-urile…
Pizzeria Zano din Iași, singura din România prezentă în acest clasament, ocupă locul 49 în Europa conform ghidului 50 Top…
Joi, 16 mai 2024, de la ora 18:30, are loc vernisajul expoziției temporare de fotografie „emoții românești”, un proiect realizat…
The Institute și UniCredit Bank continuă parteneriatul pentru cea de-a XII-a ediție a festivalului Romanian Design Week. De-a lungul celor…
O echipă de cercetători români a creat un model de limbaj (LLM – „large language model”) dedicat limbii române, ce…
Canopy, una dintre cele mai mari agenții de performance marketing din România a preluat în gestiune, din martie 2024, conturile…