MarComm

Agenția Canopy și Leroy Merlin România anunță începutul colaborării

Reading Time: 3 minute

Canopy, una dintre cele mai mari agenții de performance marketing din România a preluat în gestiune, din martie 2024, conturile de PPC și paginile de social media Leroy Merlin România, unul dintre cei mai cunoscuți retaileri de bricolaj și amenajări interioare. 

Odată cu această colaborare, Canopy își lansează în mod oficial divizia de social media.

Tony Ragot, Marketing Director ADEO: „Colaborarea cu Canopy reprezintă un pas important  în strategia noastră. Prin abordările avansate de comunicare pe care le vom implementa cu ajutorul experților în PPC & Social Media de la Canopy, ne așteptăm să oferim o experiență de shopping mult mai personalizată și intuitivă, crescând astfel satisfacția și fidelitatea clienților noștri.”

Parteneriatului strategic dintre Canopy și Leroy Merlin constă în implementarea unor soluții avansate de marketing digital dezvoltate de Canopy.

Aceste soluții includ campanii PPC (Pay-Per-Click) full funnel, Social Media și Influencer Marketing, concepute pentru a maximiza conversiile și pentru a optimiza fiecare etapă a parcursului clienților.

Campaniile de performance vor fi utilizate pentru a atrage trafic de calitate către site-ul Leroy Merlin, îmbunătățind vizibilitatea și maximizând vânzările. Prin segmentare și personalizare, Canopy se angajează să ofere o abordare eficientă, asigurându-se că fiecare click contribuie direct la obiectivele Leroy Merlin.

În paralel, campaniile de Social Media și Influencer Marketing au rolul de a crea și întreține un dialog constant între Leroy Merlin și clienții săi. Acestea se vor concentra pe creșterea de comunități, extinderea vizibilității și captarea interesului până la fidelizare. Canopy utilizează o combinație de conținut creativ și data analysis pentru a optimiza experiența utilizatorilor de pe fiecare canal social media.

Cristian Ignat, Founder & CEO Canopy: „Suntem extrem de entuziasmați să lucrăm alături de un nume atât de mare ca Leroy Merlin. Această colaborare ne oferă o scenă amplă pentru a demonstra capacitatea noastră de a inova și de a aduce schimbări semnificative în industrie. Sunt mândru de echipa noastră și aștept cu nerăbdare să vedem impactul pe care îl vom avea!”

Echipa dedicată Leroy Merlin este formată dintr-un Team Leader cu 7 ani experiență, 2 Senior Specialists PPC & 2 Social Media Specialists cu peste 4 ani experiență, 2 senior designers și o echipă tehnică pe partea analiză date și tracking.

Oana Vasilică, Team Leader la Canopy: „Suntem o echipă bine consolidată, cu experiență vastă, fiecare dintre noi având un rol cheie din punct de vedere strategic. Ne bucurăm că încă de la primele interacțiuni am reușit să creăm o chimie foarte bună și cu echipa Leroy Merlin, iar acum, la nici 2 luni de la începerea colaborării avem un workflow foarte clar, comunicăm extrem de bine și ne mândrim cu primii KPIs atinși împreună.”

Prin aceste inițiative, Canopy nu doar că sprijină Leroy Merlin în extinderea amprentei digitale, dar contribuie semnificativ la o mai bună înțelegere și satisfacere a nevoilor clienților, îmbunătățind astfel relația dintre brand și consumatori.

Canopy este o agenție de top în performance marketing, cu peste 8 ani experiență, Google Premier Partner pentru al treilea an consecutiv, care oferă servicii de marketing online cu focus pe rezultate concrete (vânzări) prin: PPC, gestionare social media, SEO, Web Design si Creație. Cu o echipă multidisciplinară de experți, oferim servicii excepționale de marketing de performanță, branding și creație pentru a ne ajută clienții să-și atingă obiectivele de afaceri.

Leroy Merlin, membră a Grupului Francez ADEO, este lider european al pieței de bricolaj, cu o istorie de peste 90 de ani ca retailer specializat în construcții, decorațiuni și grădinărit.

Harta ADEO cuprinde peste 1000 de magazine situate în 20 de țări ce deservesc 500 de milioane de locuitori și profesioniști. Suntem 150.000 de colegi, lideri dezvoltați într-o cultură a intraprenoriatului, animați de un scop comun: să fim utili nouă, celorlalți, comunităților și întregii lumi, să oferim soluții eficiente și responsabile de îmbunătățire a locuințelor.

În România funcționează 21 de magazine Leroy Merlin, cu aproape 3500 de angajați în 15 orașe: București, Cluj-Napoca, Craiova, Ploiești, Brașov, Constanța, Sibiu, Suceava, Târgu Mureș, Bacău, Iași, Timișoara, Oradea, Târgoviște și Arad.

Romanita Oprea

Recent Posts

Cosmin Alexandru: Conducerea cu „tips and tricks”

Dacă aș fi primit câte o sută de euro de fiecare dată când cineva mi-a cerut „tips and tricks” despre…

34 de minute ago

România a aderat la Proiectul European pentru Infrastructura de Date Genomice

România este parte a Proiectului European pentru Infrastructura de Date Genomice (GDI), o etapă importantă în consolidarea capacităților țării noastre…

13 ore ago

LYNX Festival îl aduce în România pe Morten Hilmer, unul dintre cei mai cunoscuți fotografi de natură

Ediția a 2-a a LYNX Festival (4 - 9 iunie) îl aduce în România pe Morten Hilmer, unul dintre cei…

14 ore ago

România va avea un cablu electric ce se va lega cu Azerbaidjanul. A fost semnat un memorandum de înțelegere

În aplicarea Acordului între Guvernele Republicii Azerbaidjan, Georgia, România și Ungaria privind Parteneriatul Strategic în domeniul Dezvoltării și Transportului Energiei…

14 ore ago

Ștefan Chirițescu, McCann: Brandurile au nevoie de prospețimea unor trenduri noi, dar mai ales de credibilitate și relevanță, ca să poată performa

Cu EFFIE 2024 care bate la poartă, ne gândim parcă și mai mult la importanța strategiei în comunicare. Astfel, Biz…

15 ore ago

PPC România & DDB: Energie pentru rebranding

Grupul de companii PPC din România a demarat recent prima sa campanie de imagine, prin care a marcat trecerea la…

16 ore ago