Evenimente parteneri MarComm Stiri

Effie Awards 2021 a anunțat agențiile și brandurile finaliste

9 iun. 2021 2 min

Effie Awards 2021 a anunțat agențiile și brandurile finaliste

Reading Time: 2 minute

84 de lucrări sunt finaliste în competiția Effie România 2021. Câștigătorii vor fi anunțați pe 17 iunie 2021, în cadrul evenimentului online care va fi difuzat pe paginile de Facebook Effie România, IAA România şi UAPR, începând cu ora 7:30 p.m. 

20 de agenții sunt finaliste în 29 de categorii de concurs: CAP | Cheil Centrade | Cohn & Jansen Creative Network | DDB România | Fractal Communications | Glitch Shop | GMP+WEBSTYLER | Graffiti PR | Jazz Communication | Kubis | LEO BURNETT | McCann Worldgroup România | Next Advertising | OMD România | Publicis România | Rogalski Damaschin | Saatchi & Saatchi + The Geeks | Sector 7 HUB | Xperience Media Lab & OMNIPERFORM Agency.

Cele 39 de branduri finaliste sunt: Always | Aqua Carpatica | Ardealul | BCR | Beck’s | Bergenbier | Carrefour | Catmobile.ro | Edenia | eMAG România | ENGIE România | FASHION DAYS | First Bank | Galantom | HBO’s Tuff Money (Bani Negri) | HOCHLAND | ING | KFC | Kinder Chocolate | Libresse România | MASTERCARD | NN România | OLX | ORANGE | OSKAR | P&G | Pepsi | Pufina | REGINA MARIA | ROM Autentic | Rompetrol Go | Samsung | Tazz by eMAG | Telekom | TikTok | Timișoreana | URSUS | Vodafone | WWF.

Câștigătorii Effie România 2021  vor fi anunțați în cadrul Galei de Premiere Effie România 2021, care se va desfăşura pe 17 iunie, de la ora 7:30 p.m. Evenimentul va putea fi urmărit online, pe paginile de Facebook Effie RomâniaIAA România şi UAPR.

Anul acesta Effie România a lansat invitaţia de a experimenta Efectul Effie. Efectul Effie e ce rămâne cu tine peste ani. Efectul Effie e cel care te determină să faci campanii mai bune. Sau e cel care te face să îți aplauzi competitorii pentru premiul binemeritat. Effie România îi invită acum pe toţi cei interesaţi să urmărească live pe Facebook evenimentul de premiere şi celebrare a celor mai eficiente campanii şi să aplaude munca tuturor colegilor de industrie. Totul într-o atmosferă de gală asigurată de Andi Moisescu, gazda tradițională a evenimentului. 

Rundele de jurizare au avut loc pe 2, 3 şi 8 iunie, au implicat peste 150 de specialişti în marketing şi comunicare şi au fost prezidate de Neal Davies, ex-CEO Effie Worldwide, în prezent CEO BBDO Dublin, care a condus Juriul Effie 2021 şi structura Effie 2021 Scoring Committee, ce a avut ca atribuţii stabilirea finaliştilor şi a câştigătorilor competiţiei.

Procesul de jurizare, desfăşurat şi în acest an online, a fost ghidat de către şapte moderatori, specialişti din research, marketing şi comunicare: Adina Vlad – Managing Partner | Unlock Market Research, Adina Nica – Partener | Garrison Group si Founder | Open-I Research, Afrodita Blasius – Coach & Consultant | Marcomia, Mihai Bârsan – Business Leader, Entrepreneur & Founder | The Capability Map, Dan Zloteanu – Business Consultant & Marketing Researcher | MRI Research & Consulting, Dan Petre – Partener | D&D Research, Roxana Baias – Marketing Director | Telekom, Residential Segment.

Romanian Effie Awards 2021 este un proiect organizat de IAA România și UAPR, prezentat de Kaufland, Coca-Cola și George. Primul banking inteligent. 

Parteneri strategici: Deloitte si Nielsen
Creative Partner: Leo Burnett Romania
Traditional partner: The Institute
Parteneri Media: PRO TV, BIZ, IQads, Smark si Pagina de Media
Partener de monitorizare: MediaTrust Romania

Array

Lasă un răspuns

Articole pe aceeași temă: