Erka Synergy Communication își deschide filială la Paris

186172_articol

Ruxandra Șerban, CEO, Erka Synergy Communication

Agenția de publicitate Erka Synergy Communication își isi deschide, anul acesta, o filială la Paris, specializată în strategie de comunicare, creație, web design, grafică și servicii de digital. 

Agenția a colaborat deja cu un brand parizian, Cup Factory, pentru care joacă atât rolul de  consultant pentru intrarea brand-ului pe piața din România, cât și pe cel de furnizor de servicii de creație  și productie publicitara. De asemenea, unul dintre cei mai vechi clienți ai agenției, încă din 2009, de la lansarea pe piața din România, este brandul francez Decathlon. 

Erka Paris va oferi consultanță companiilor  franceze care  doresc să intre pe piața din România, atât pe partea de strategie, cât și pe partea de comunicare și publicitate.

Tot anul acesta, agenția are în plan extinderea departamentului de digital și diversificarea portofoliului de clienți.

În 2016, Erka Synergy Communication și-a adăugat în portofoliu clienți precum: Michelin (pentru care a conceput și dezvoltat o serie de campanii de sell-out ce s-au implementat în România, Bulgaria, Ungaria, Grecia, Cehia, Lituania, Polonia și Slovacia), Danone, Accenture,  cora , Adama, Gloria Jean’s, Ambasada Franței, PPT.