Provocarea industriei: castigarea increderii

Provocarea industriei: castigarea increderii

Cu ce provocari se confrunta, care sunt transformarile prin care a trecut piata si care sunt calitatile care “se cer” acum unui om de PR? I-am invitat pe reprezentantii agentiilor care au participat in mod activ la realizarea studiului Biz & Unlock Market Rearch la un exercitiu de analiza a industriei de PR. Alexandra Dinita, General Manager, Free Communication Varsta: 42

Free Communication, in reteaua PRGN

Free Communication, in reteaua PRGN

Agentia independenta de relatii publice Free Communication a devenit membru unic in Romania al PRGN – Public Relations Global Network, in urma unui proces de selectie care a durat aproximativ trei luni. Cu venituri de peste 100 de milioane de dolari, PRGN este una dintre cele mai mari retele de relatii publice din lume. Reteau reuneste 49 de firme independente

Alexandra Dinita: Imi place cum arata industria de PR din Romania

Alexandra Dinita: Imi place cum arata industria de PR din Romania

<p> La implinirea a 11 ani de la lansarea agentiei, Alexandra Dinita, Director General al <a href=”http://www.freecomm.ro”>Free Communication</a>, ne-a povestit momentele frumoase care au tinut-o departe de a-si transforma businessul intr-o "masinarie de facut PR". A consolidat in schimb o echipa entuziasta si un portofoliu solid de clienti.</p> <p>  </p> <p> <strong>Ati implinit deja 11 ani pe piata. Cum au