Marketing

Provocarea industriei: castigarea increderii

28 oct. 2015 2 min

Provocarea industriei: castigarea increderii

Reading Time: 2 minute

Cu ce provocari se confrunta, care sunt transformarile prin care a trecut piata si care sunt calitatile care “se cer” acum unui om de PR? I-am invitat pe reprezentantii agentiilor care au participat in mod activ la realizarea studiului Biz & Unlock Market Rearch la un exercitiu de analiza a industriei de PR.

Alexandra Dinita_6602_02
Alexandra Dinita / Foto: Vali Mirea

Alexandra Dinita, General Manager, Free Communication

Varsta: 42 de ani

Experienta in industria de comunicare: 22 de ani

Studii: Universitatea de Arhitectura si Urbanism “Ion Mincu” Bucuresti; Executive MBA; ASEBUSS – Romanian-American School of Business

Alexandra Dinita detine Free Communication impreuna cu Laurentiu Nita si Nicoleta Matei. Agentia, cu o vechime de 13 ani pe piata, este unic reprezentant in Romania al PRGN (Public Relations Global Network) si membru fondator al Central Eastern European Alliance for Strategic Communication.

Provocarea: Pastrarea si consolidarea credibilitatii in contextul democratizarii crearii de continut. In relatia cu clientii, chiar daca paradigma industriei s-a schimbat, provocarea majora ramane aceeasi – castigarea increderii si constructia pe termen lung prin implicare, onestitate si interes real.

Transformarea: Ne-am maturizat, am evoluat si am invatat din schimbarile prin care am trecut. Acum zece ani inca ne traiam adolescenta.

De ce are nevoie un om de PR? Disciplina – sa-si asume rolul si munca de formator de opinii, cu toate responsabilitatile care decurg. Inteligenta – capacitatea de a se adapta situatiilor, de a raspunde creativ problemelor, de a gestiona neprevazutul. Corectitudine – sa nu se abata de la valorile si principiile profesiei.

 

 

Array

Lasă un răspuns

Articole pe aceeași temă: