Publicitate de 322 milioane de euro in 2015

Publicitate de 322 milioane de euro in 2015

Piata locala de media a avut anul trecut o evolutie pozitiva, fiind inregistrata o crestere de 2,6% fata de 2013, pana la valoarea totala de 313 milioane euro net, potrivit celei de-a XIX-a editii Media Fact Book, analiza lansata de Initiative Media, parte a grupului Interpublic MediaBrands. Este de asteptat ca in 2015 cheltuielile de publicitate sa ajunga la o

Media Fact Book 2014

Media Fact Book 2014

Initiative Media, parte a grupului Interpublic MediaBrands, a lansat a 18-a editie a Media Fact Book 2014, raportul de analiza a pietei romanesti de media si publicitate. Conform Media Fact Book 2014, piata locala a inregistrat o evolutie stabila in perioada 2012/2013 (305 milioane euro net), pentru anul 2014 fiind estimat ca aceasta va ajunge la o valoare similara. “Sunt

Cadreon, un nou hub de programmatic buying

Cadreon, un nou hub de programmatic buying

Initiative Media, BPN Romania si Universal Media, parte a grupului Interpublic MediaBrands, au lansat Cadreon, un nou hub de programmatic buying, cu sediul in Ungaria, ce va deservi pietele din Europa Centrala si de Est. Introdus pentru prima data in Europa in 2011, in Marea Britanie, si extins cu rapiditate pentru pietele din Germania, Olanda, Franta, Belgia, Italia, Danemarca, Spania

295 milioane pentru piata de media in 2013

295 milioane pentru piata de media in 2013

<p> Initiative a lansat cea de-a saptesprezecea editie a Media Fact Book, analiza pietei romanesti de media ce pune in evidenta transformarile pietei pe parcursul anului 2012 si perspectivele si tendintele pentru 2013.  </p> <p>  </p> <p> Potrivit rezultatelor Media Fact Book, piata romaneasca de media a inregistrat o scadere de 2%, exact cum s-a intamplat si in anul 2011.