Horia Tecău, ambasador al brandului Amigo

Horia Tecău, ambasador al brandului Amigo

Tenismenul Horia Tecău este noua imagine a campaniei Amigo ”Fii energie, nu vorbe”, lansată  atât în mediul offline, prin prezență in-store, cât și online – pe canalele brandului, și pe TV. ”Sunt tare încântat de acestă colaborare, pe care o văd ca pe o șansă de a vorbi despre pasiunea vieții mele. Eu cred în sport și iubesc tenisul, cred

Amigo ataca noi segmente din piata cafelei

Amigo ataca noi segmente din piata cafelei

Amigo, liderul pietei de cafea pure instant, a anuntat astazi intrarea pe segmentul de cafea prajita si macinata Ca cel mai vechi brand de cafea din Romania, Amigo are deja un renume pentru publicul din tara obisnuit cu cafeaua instant, iar prin Amigo cafea prajita si macinata, brandul vine in intampinarea iubitorilor de cafea cu un manifest de marca, pe

Energie dintr-o cafea instant

Energie dintr-o cafea instant

Cafeaua instant Amigo a lansat o noua campanie de comunicare “Energie, nu vorbe”. Cele trei spoturi TV ale noii campanii ilustreaza presiunea permanenta a timpului in trei tipologii de profesii, jurnalistul, brutarul, curierul. In platforma de comunicare “Energie, nu vorbe” urmeaza sa fie portretizate si descoperite povesti ale romanilor pentru care simtul datoriei, impus de profesia aleasa, este mai important

Achizitia Amigo aprobata

Achizitia Amigo aprobata

Marca de cafea Amigo urmeaza a intra in portofoliul companiei Strauss Coffee. Achizitia marcii de cafea Amigo de catre Strauss Coffee pentru 20 de milioane de dolari a fost aprobata de Consiliul Concurentei, compania urmand a-si consolida astfel pozitia competitiva pe piata romaneasca de cafea. Marca Amigo este binecunoscuta pe piata din Romania inca din 1982, in timp ajungand sa