Marketing Stiri

Horia Tecău, ambasador al brandului Amigo

8 feb. 2017 2 min

Horia Tecău, ambasador al brandului Amigo

Reading Time: 2 minute

Tenismenul Horia Tecău este noua imagine a campaniei Amigo ”Fii energie, nu vorbe”, lansată  atât în mediul offline, prin prezență in-store, cât și online – pe canalele brandului, și pe TV.

”Sunt tare încântat de acestă colaborare, pe care o văd ca pe o șansă de a vorbi despre pasiunea vieții mele. Eu cred în sport și iubesc tenisul, cred în disciplina și energia pe care cele două le pot oferi oricui, cred în a deveni mai buni în fiecare zi, cu fiecare dimineață în care alegem să ne ridicăm din pat înaintea tuturor, să ne bem cafeaua și să ne punem pe treabă!” – Horia Tecău.

Conform unui studiu realizat de Unlock Market Research, Horia Tecău este unul dintre cei mai populari și iubiți sportivi din România, un model prin performanță și echilibru, carismă și atitudine pozitivă.

Echipele care au lucrat la proiectul Amigo, Fii energie, nu vorbe:

Strauss România: Răzvan Mircea (Marketing Director), Mădalina Mitru (Group Brand Manager), Ana Chican (Brand Manager), Andreea Zlate (Market Research & Innovation Manager).

McCANN Bucharest: Adriana Pașcan (Head of Art), Cristina Calota (Copywriter), Ionuț Coandă (Art Director), Diana Ceausu (Head of Strategy), Dana Hogea (Client Service Director), Ana Miculescu (Group Account Director), Carmen Marin (Account Director), Ana Fara (Account Executive), Tiberiu Munteanu (Head of Production), Alex Ionescu (AV Producer), Alexandru Platon (AV Producer)

MRM Worldwide România: Ionela Buta (Deputy CEO MRM), Ioana Filip (Executive Creative Director), Bogdana Simina Voican (Senior Account Manager), Roxana Niță (Art Director), Adina Stănescu (Copywriter), Alexandra Vișan (PHP Programmer)

McCann PR: Imola Zoltan (Managing Partner), Lavinia Chican (Senior Partner), Emma Diță (PR Manager), Mihaela Dumitrașcu (PR Manager)

Starcom: Marian Petcu (Planning Director), Robert Mareș (Digital Planner), Dinu Maftei (Communication Manager)

Amigo este un brand de cafea în portofoliul grupului Strauss activ pe 5 continente, cu circa 14.000 de angajați.

Strauss Coffee este a 4-a companie producătoare de cafea din lume în ceea ce privește achizițiile de cafea verde, iar în ultimii 8 ani s-a remarcat drept unul dintre producătorii de cafea cu cea mai rapidă ascensiune. Activitățiile Strauss Coffee se axează pe categoria de cafea prăjită, măcinată, dar și alte produse complementare de cafea, produse care vin ca o soluție pentru piața AfH (Away-from-Home), hoteluri, restaurante, cafenele și servicii de cafea pentru birou. 

 

Lasă un răspuns

Articole pe aceeași temă: