Personaje inedite in noua campanie Ogilvy

Personaje inedite in noua campanie Ogilvy

Ogilvy & Mather Romania a lansat o campanie-experiment pentru promovarea noului aspirator Philips PowerPro Aqua 3in1, dedicat in mod special stapanilor de animale, aparatul fiind foarte eficient pentru eliminarea parului si a curatarii murdariei provenite de la animalele de companie.  Campania aduce in prim plan doi motani, Bossulica si Motanul Lentila, si doi caini, Tony Ciubuc si Tyson. Fiecaruia dintre

Caine sau pisica? Un orasean din doi are animal de companie

Caine sau pisica? Un orasean din doi are animal de companie

Aproape jumatate (48%) dintre romanii din mediul urban, cu acces la internet, au cel putin un animal de companie, arata un studiu realizat de compania iSense Solutions. Cei mai multi dintre acestia au in grija caini (65%) si pisici (52%). Topul celor mai populare animale de companie este completat de pasari (perusi, papagali – 11%), pesti (10%) si iepuri (4%).