Marketing Stiri

Personaje inedite in noua campanie Ogilvy

22 iul. 2016 < 1 min

Personaje inedite in noua campanie Ogilvy

Reading Time: < 1 minut

Ogilvy & Mather Romania a lansat o campanie-experiment pentru promovarea noului aspirator Philips PowerPro Aqua 3in1, dedicat in mod special stapanilor de animale, aparatul fiind foarte eficient pentru eliminarea parului si a curatarii murdariei provenite de la animalele de companie. 

Campania aduce in prim plan doi motani, Bossulica si Motanul Lentila, si doi caini, Tony Ciubuc si Tyson. Fiecaruia dintre ei i-a revenit responsabilitatea de a povesti despre produsul Philips din perspectiva sa, cu testimoniale video si poze, in care vorbesc despre felul in care acesta le-a schimbat viata in bine. Vocile celor doi caini au fost asigurate de stapanii lor, doi bloggeri cunoscuti. 

Testimonialele realizate pana acum de vedetele campaniei: Motanul Lentila, Bosulica si Tony Ciubuc.  

Ogilvy&Mather Group Romania face parte din reteaua internationala Ogilvy, parte a WPP, unul dintre cele mai importante grupuri de comunicare la nivel mondial.

Ogilvy&Mather Group Romania ofera servicii de comunicare integrata – publicitate, relatii publice, activare de brand si shopper marketing, servicii de marketing digital precum si strategie si cumparare de media – prin agentiile sale specializate. Portofoliul de clienti cuprinde companii pentru care Ogilvy&Mather dezvolta campanii de comunicare atat la nivel international cat si local – Philips, Lenovo, Heineken (Strongbow, Ciuc), ETI, Kimberly Clark, Immochan, IBM, Piraeus Bank, Mega Image, Pfizer.

 

Array

Lasă un răspuns

Articole pe aceeași temă: