Rezultatele de audiență PRO TV și rezultatele financiare ale grupului CME în 2018

Rezultatele de audiență PRO TV și rezultatele financiare ale grupului CME în 2018

În 2018 (ianuarie – decembrie), canalul PRO TV a condus topul audiențelor pe toate segmentele de public. Pe parcursul întregii zile, PRO TV a obținut o medie de 3.6 puncte de rating și 22.5% share, în timp ce televiziunea clasată pe locul secund a avut o medie de 2.3 puncte de rating și 14.5% share. În prime time, PRO TV

PRO TV: rezultate financiare și de audiență

PRO TV: rezultate financiare și de audiență

Grupul PRO TV (din care fac parte televiziunile PRO TV, PRO 2, PRO X, PRO GOLD, PRO CINEMA, MTV România și PRO TV Internațional), parte a Central European Media Enterprises LTD, și-a anunțat rezultatele financiare și de audiență pentru trimestrul al treilea și primele nouă luni ale anului 2017. CME a obținut o creștere de 9,7% a venitului net, calculat

Date de audienta pentru presa scrisa la nivel national

Date de audienta pentru presa scrisa la nivel national

Biroul Roman de Audit Transmedia a publicat primele rezultate de audienta pentru presa scrisa corespunzatoare intregii populatii a Romaniei cu varsta intre 14 si 74 de ani, prin intermediul Studiului National de Audienta (SNA). Pentru prima data rezultatele de audienta ale presei scrise sunt disponibile si pentru populatia din mediul rural, livrarile anterioare de date studiind doar populatia urbana. Presa