fbpx
Companii Digital Marketing Stiri

Content Power Ratings, cel mai complex sistem de ierarhizare a programelor TV3 min

10/02/2020 3 min read

Content Power Ratings, cel mai complex sistem de ierarhizare a programelor TV3 min

Reading Time: 3 minute

Starcom România lansează Content Power Ratings, un sistem de clasificare a programelor TV din România, care ia considerare multiple surse de date de consum, printre care: audiența, dar și activitatea din rețelele de socializare, vizionările online, numărul întrebărilor din motoarele de căutare și interesul manifestat pentru presa scrisă și online.

Noul sistem folosește cel mai complex algoritm de calcul în vedera surprinderii cât mai exacte a anvergurii show-urilor TV, a interesului suscitat de programele de televiziune, redând o imagine mai clară a impactului acestora.

“Ritmul de inovație în tehnologie a crescut rapid în ultimii ani, schimbând peisajul media mai repede ca niciodată. Dacă în trecutul recent oamenii consumau conținutul atunci când era  difuzat de postul TV, odată cu apariția internetului utilizatorii au avut acces la o multitudine de modalități de a viziona emsiunile preferate. Această migrație a telespectatorilor către mediul digital a deschis televiziunilor noi oportunități de a-și face cunoscute programele, de a loializa și de a atrage noi consumatori, iar conținutul difuzat în mod obișnuit pe TV a devenit disponibil oricând și oriunde”, a declarat George Mușat, Data Strategy & Analytics Manager, Starcom România.

Content Power Ratings

Potrivit Content Power Ratings, topul emisiunilor este: “Puterea Dragostei” (Kanal D); “Acces Direct” (Antena 1); “Chefi la Cuțite” (Antena 1), programul cu cele mai multe aprecieri ale conținutului postat în mediul online; “iUmor” (Antena 1) – emisiunea cu cel mai mare poțential de viralizare din punct de vedere al conținutului, clipurile de pe contul de YouTube având cele mai multe vizualizări dintre toate emisiunile analizate și “Las Fierbinți” (Pro TV), liderul audiențelor TV.

“Odată cu diversificarea metodelor prin care consumatorii pot lua contact cu emisiunile și vedetele preferate, impactul acestora în societate a crescut exponențial, astfel încât măsurarea performanțelor doar după criteriul numărului telespectatorilor care au urmărit emisiunea la televizor a devenit incompletă. În acest context, am conceput Content Power Ratings pentru a surpinde cât mai fidel performanțele programelor TV, indiferent de platforma de consum a acestora”, completează George Mușat, Data Strategy & Analytics Manager, Starcom România.

Topul Performerilor TV

Show-urile de la Pro TV ocupă primele poziții în topul performerilor TV, singura emisiune difuzată în afara intervalului de audiență maximă (între 19:00 și 23:00) prezentă în top fiind “Ce Spun Românii”.

Topul Emisiunilor În Lumina Reflectoarelor (editat cu ajutorul ZeList)

Programele care generează interes sunt reprezentate de emisiunile de divertisment, dar se regăsește aici și emisiunea de investigații jurnalistice “România, Te Iubesc!”.

Topul Performerilor în Social Media

În acest clasament se regăsește un new entry, “Cronica Cârcotașilor”, prezentă datorită numărului mare de redistribuiri ale conținutului postat (locul 2 între emisiunile analizate).

Topul Căutărilor În Online

Emisiunile zilnice și talent show-urile sunt în fruntea căutărilor pe internet în perioada analizată, în cazul celor din urmă în special datorită fazelor de final.

Foto: © Roman Samborskyi | Dreamstime.com

Leave a comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *