Audientele Antenelor, in crestere

Audientele Antenelor, in crestere

Posturile Antena Group au anuntat cresteri de audienta in randul publicului cu varste cuprinse intre 18 si 49 de ani. Astfel, Antena 1 a inregistrat cresteri pe majoritatea intervalelor orare, cele mai urmarite emisiuni ale saptamanii 9 – 15 mai  fiind IUmor, Chefi la cutite si Te cunosc de undeva. Chefi la cutite a avut cea mai mare crestere de

Claudia Ion: cresteri de audienta, cat si din publicitate

Claudia Ion: cresteri de audienta, cat si din publicitate

Claudia Ion este de cateva luni director de vanzari pe divizia TV a Intact Media Group, dar are deja performante de comunicat, atat in ceea ce priveste audientele, cat si despre veniturile din publicitate comparativ cu primul trimestru al anului precedent. Un numar din ce in ce mai mare de tineri aleg emisiunile Antenei 1, cota de piata a Happy

Audientele nu mai conteaza

Audientele nu mai conteaza

Atentia oamenilor este batalia care trebuie castigata de branduri. Audientele nu mai conteaza atat de mult. Inainte de a va revolta, lasati-ma sa va explic de ce cred asta! de Laurentiu Dumitrescu In realitatea lumii de astazi din ce in ce mai multe lucruri ne solicita atentia, iar capacitatea noastra de concentrare a atentiei a ramas aceeasi ca acum 50

Televiziunile Intact Media, in crestere de audiente

Televiziunile Intact Media, in crestere de audiente

<p> Media cotei de piata in 2013, in Prime Time, pentru televiziunile Intact Media este de 18,7, cu  1,2 puncte mai mare decat in 2012. Pentru aceeasi perioada pe targetul All Day, media este de 19,9, cu 1,3 mai mult comparativ cu anul trecut. Aprecieri importante s-au inregistrat si in Day Time si Late Fringe. Conform datelor furnizate de Kantar