Bloggerii si companiile in viziunea Biz

Bloggerii si companiile in viziunea Biz

<p> <strong>Pentru editia speciala a revistei Biz dedicata celor mai prezente branduri in social media, Top Social Brands, am realizat prin aplicatia Aurasma un film special cu ajutorul caruia coperta Biz prinde viata.</strong></p> <p>  </p> <p> Aplicatia Aurasma, implementata in premiera in Romania de agentia de publicitate Brandstalk pentru coperta Biz, prezinta evolutia colaborarii dintre companii si blogguri.</p> <p>  </p>

Bloggerii si companiile in viziunea Biz

Bloggerii si companiile in viziunea Biz

<p> Un filmulet inedit realizat pentru numarul 230 al revistei Biz implementat in revista cu ajutorul aplicatiei Aurasma dezvoltata in premiera in Romania de agentia de publicitate Brandstalk.</p> <p>  </p> <p> Aurasma este o aplicatie care recunoaste imagini, simboluri, obiecte din lumea reala si le intelege. In baza acestora livreaza apoi sub forma de augmented reality, in timp real, un

Avem o coperta. Ce facem cu ea?

Avem o coperta. Ce facem cu ea?

<p> <strong>Daca nu ati descarcat inca aplicatia Aurasma pentru a vedea contentul ascuns de coperta Top Social Brands, va invitam sa o faceti acum. Agentia de creatie Brandstalk (membra The Group)a adus pentru prima data in Romania aplicatia Aurasma, iar Roxana Memetea (Managing Partner) ne-a oferit detalii.</strong></p> <p>  </p> <p> <strong>Ce inseamna Aurasma si cum ati descoperit-o?</strong></p> <p> Aurasma este

Inovatie la dublu

Inovatie la dublu

<p> La mai putin de un an de cand lansam prima editie a unei reviste de business din Romania cu doua cover story-uri si doua coperte, revenim cu o noua editie de acest gen.</p> <p>  </p> <p> Jumatate de revista Biz este dedicata celei de-a patra editii a clasamentului anual, Top Social Brands, avand pe coperta aplicatia Aurasma dezvoltata in