Blog

Bloggerii si companiile in viziunea Biz

4 mai 2012 2 min

Bloggerii si companiile in viziunea Biz

Reading Time: 2 minute

<p> Un filmulet inedit realizat pentru numarul 230 al revistei Biz implementat in revista cu ajutorul aplicatiei Aurasma dezvoltata in premiera in Romania de agentia de publicitate Brandstalk.</p> <p>  </p> <p> Aurasma este o aplicatie care recunoaste imagini, simboluri, obiecte din lumea reala si le intelege. In baza acestora livreaza apoi sub forma de augmented reality, in timp real, un anumit continut: video, animatii, audio.</p> <p>  </p> <p> <em>“Noi, la Brandstalk, suntem mereu conectati la noutatile din domeniu, pentru ca suntem cu totii constienti ca doar in acest fel putem propune clientilor nostri campanii relevante pentru consumatorii lor. In acest fel i-am descoperit si pe cei de la Aurasma, i-am contactat si avem acumun parteneriat strategic pentru Romania. Iar lansarea editiei BIZ Top Social Brands ni s-a parut cel mai bun moment pentru a folosi aplicatia in Romania pentru prima data</em>”, a declarat Roxana Memetea, Managing Partner, Brandstalk.</p> <p>  </p> <p> <em>“Oamenii au vazut ca suntem ambasadorii inovatiei. Ca avem curaj si stim sa punctam pe tot ce este inedit. De aceea, atunci cand cineva are o idee, ne cauta. Pentru acest numar dedicat Top Social Brands, Brandstalk ne-a propus sa facem o aplicatie care este foarte in voga acum la Londra. O puteti experimenta pe coperta Biz cu smartphone-ul personal</em>”. – Marta Usurelu, redactor sef, revista Biz.</p> <p>  </p> <p> <em>“Suntem foarte incantati de colaborarea cu Brandstalk, primul nostru partener din Romania. Desi avem sediul central in UK, colaboram in prezent cu peste 4.000 de parteneri Aurasma din peste 80 de tari la nivel mondial. Suntem entuziasmati sa vedem cum brandurile din Romania vor folosi pe viitor platforma de augmented reality oferita de Aurasma si modul in care consumatorii vor reactiona la acest nou stimul digital”</em> –   Martina King, Managing Director, Aurasma</p> <p>  </p> <p> Aurasma difera de QR-codurile clasice prin doua aspecte esentiale. In primul rand, utilizarea unui QRcode presupune aplicarea acelui cod de bare peste layout, lucru care poate fi deranjant uneori. In schimb, aplicatia Aurasma functioneaza cu imaginea propriu-zisa, oricare ar fi grafica. In al doilea rand, atunci cand scanezi un QRcode, esti automat trimis in alta parte pentru a vedea contentul. In cazul Aurasma, contentul iti este dezvaluit pe loc, oferind practic consumatorilor o experienta mult mai memorabila.</p> <p>  </p> <div class=”media_embed”> <iframe allowfullscreen=”” frameborder=”0″ height=”315″ src=”http://www.youtube.com/embed/zFpeL6_zCOA” width=”420″></iframe></div> <p>  </p>

Array

Lasă un răspuns

Articole pe aceeași temă: