Pe axa încrederii în asigurări

Pe axa încrederii în asigurări

De la mijlocul anului trecut, Violeta Ciurel este Chief Transformation Officer & Global Head of Protection Global Business Line Life & Savings la AXA Group. Ne‑am întâlnit la Paris, dar nu este prima oară când gustă experiența de expat. Ar fi putut rămâne oriunde în străinătate, dar când spune „acasă“ se gândește la România. Lucrați de multă vreme în asigurări

AXA vinde operațiunile din România

AXA vinde operațiunile din România

AXA a anunțat astăzi că a încheiat un acord cu Vienna Insurance Group pentru vânzarea operațiunilor de asigurări de viață și economisire din țară, părăsind astfel piața din România. Prin această tranzacție, Vienna Insurance Group va achiziționa 100% din AXA Life Insurance România prin entitățile sale BCR Life și Omniasig. Părțile au convenit ca termenii și condițiile tranzacției să nu

Top Management – Violeta Ciurel

Top Management – Violeta Ciurel

Violeta Ciurel a fost numita de AXA la conducerea filialei din Portugalia a grupului in 2014, cand francezii s-au retras de pe piata romaneasca, unde operatiunile se aflau sub conducerea sa, alaturi de cele din Ungaria. Nu este prima oara cand Violeta Ciurel a condus afaceri de sute de milioane de euro sau a “gustat” experienta de expat. In perioada

Violeta Ciurel  – presedinte AXA, despre perspectivele companiei in 2013

Violeta Ciurel – presedinte AXA, despre perspectivele companiei in 2013

<p>  </p> <p>  </p> <p> Violeta Ciurel, presedinte al AXA Life Insurance Romania si al Consiliului Director al AXA Insurance Ungaria vorbeste intr-un scurt interviu pentru revista Biz despre ce inseamna anul 2013 pentru compania pe care o conduce.</p> <p>  </p> <p> <strong>Ce produse lanseaza AXA in 2013?</strong></p> <p> Asa cum i-am obisnuit si pana acum pe clientii nostri, incercam

Axa, primul loc pe asigurari in topul Interbrand

Axa, primul loc pe asigurari in topul Interbrand

<p>  </p> <p> Pentru al patrulea an consecutiv, AXA se regaseste in clasamentul celor mai valoroase 100 branduri la nivel global, „Best Global Brands 2012”, clasament facut public la inceputul lunii octombrie de catre Interbrand . Valoarea brandului AXA a crescut cu 1%,ajungand la valoarea de 6,75 miliarde de euro. Astfel, compania s-a clasat pe locul 1 la nivel mondial