The Last Khan, la monocult

The Last Khan, la monocult

monocult a lansat colecția “The Last Khan”, inspirată din culorile și imprimeurile asiatice, îmbinate cu linii simple, moderne și elegante. Noua colecție, prezentă deja în magazinul din Bd. Lascăr Catargiu 38, este promovată printr-un film, regizat de Adrian Horobeț, care îi are în rolurile principale pe Andi Vasluianu și Michaela Prosan. Odată cu lansarea filmului “The Last Khan”, monocult anunță și

Douglas a relasat gama pentru barbati

Douglas a relasat gama pentru barbati

Douglas Romania relanseaza gama de produse de ingrijire pentru barbati, Douglas Men, care cuprinde acum noua produse destinate ingrijirii tenului si corpului, de la gel de dus la creme hidratante pentru fata si ochi. Produsele din aceasta gama sunt dezvoltate de specialisti in cosmetica si sunt pozitionate in segmentul middle-premium, cu preturi de la 33 lei pentru o crema de

Farmec lanseaza o gama de produse pentru barbati

Farmec lanseaza o gama de produse pentru barbati

Compania din Cluj-Napoca Farmec intra pe nisa cosmeticelor pentru barbati, lansand o gama completa de ingrijire care include produse pentru ingrijirea fetei si a corpului, sampoane, gel de par, deodorante, produse pentru si dupa barbierit. Noua linie de produse Gerovital H3 MEN este rezultatul experientei indelungate a specialistilor Farmec care au creat formule optime pentru ingrijirea zilnica a barbatilor. Produsele

Barbatul – de la arc la shopping cart

Barbatul – de la arc la shopping cart

<p> <strong><em>Considerand femeile ca principal factor de decizie in cazul multor categorii de consum, dar si in alte aspecte din viata de zi cu zi, industria de research a ajuns sa neglijeze consumatorii de sex masculin</em>.</strong><br />  </p> <p> SMARK Research anunta lansarea raportului „<a href=”http://research.smark.ro/barbatul___de_la_arc_la_shopping_cart” target=”_blank”><strong>Barbatul – de la arc la shopping cart</strong></a>”, realizat de Lighthouse Group, ce vorbeste