Beko continuă parteneriatul global cu FB Barcelona

Beko continuă parteneriatul global cu FB Barcelona

Brandul de electrocasnice Beko a lansat inițiativa ”Locuri de joacă”, prin intermediul căreia jucătorii echipei de fotbal rememorează locurile unde au jucat prima dată fotbal în copilărie.  Inițiativa face parte din campania Beko – FCB ”Partener oficial al jocului” și s-a concretizat sub forma unui filme în care Luis Suárez, Lionel Messi, Gerard Piqué, Arda Turan, Ivan Rakitić şi Marc-André

Joint venture turco indian pe piața globală a electrocasnicelor

Joint venture turco indian pe piața globală a electrocasnicelor

Beko, parte din Koç Holding A.S. (Koç Holding), cel mai mare conglomerat industrial din Turcia, și Voltas Limited, parte din Grupul Tata, cel mai mare conglomerat din India, au anunțat semnarea unei înțelegeri prin care Beko si Voltas (cel mai mare brand de aparate de aer condiționat din India) pun bazele unui joint venture în producția de bunuri de folosință

Beko trimite fanii pe Camp Nou

Beko trimite fanii pe Camp Nou

Beko a lansat competiţia #Time2Play, parte din campania Beko Partener oficial al jocului, desfășurată în parteneriat cu FC Barcelona, prin care le oferă fanilor oportunitatea de a câștiga o vizită la stadionul Camp Nou din Barcelona. Cu ocazia competiției #Time2Play, Beko a creat și un video de promovare filmat folosind tehnica de filmare point-of-view, prin care fanii FC Barcelona îi

Platforma noua de comunicare pentru Beko

Platforma noua de comunicare pentru Beko

Brandul de electrocasnice Beko a lansat o noua platforma globala de comunicare pe termen lung, care pozitioneaza brandul ca “Partenerul oficial al fiecarei zile” (Official Partner of the Everyday).     Campania include o serie de sase spoturi TV. Spoturile vor fi create si difuzate in peste 30 de tari din intreaga lume pe parcursul anului 2016, pentru a lansa campania,

Predare de stafeta la Arctic

Predare de stafeta la Arctic

Incepand cu luna octombrie, Arctic are un nou director general in persoana lui Hasan Ali Yardimci, care preia conducerea de la Monica Iavorschi, promovata in cadrul grupului de care apartine compania, Grupul Arçelik, in functia de International Marketing Director. Noul Director General al Arctic s-a alaturat Grupului Arçelik in anul 2009 ca Director de Planificare Strategica si Dezvoltare in Afaceri.