Black Friday la UniCredit: bonusuri de bun venit, cashback, premii și costuri de administrare 0 pe viață
În perioada 3-7 noiembrie 2025, UniCredit continuă tradiția sa de Black Friday și vine cu oferte speciale pentru persoane fizice și...
În perioada 3-7 noiembrie 2025, UniCredit continuă tradiția sa de Black Friday și vine cu oferte speciale pentru persoane fizice și...
Trendyol, marketplace online internațional de top, dă startul campaniei de Black Friday pe 31 octombrie, oferind reduceri de până la 80%...
SAMEDAY, compania de curierat care a introdus livrarea în easybox pe piața din România, anunță investiții de peste 80 de milioane...
Timp de trei săptămâni, în perioada 30 octombrie – 19 noiembrie, clienții vor beneficia de reduceri de până la 50% la...
Flip.ro, start-up-ul românesc care promovează economia circulară prin recondiționarea și revânzarea de telefoane, tablete, ceasuri smart, laptopuri și console, dă pe...
Leroy Merlin, retailer specializat în construcții, decorațiuni și grădinărit, anunță lansarea unei noi ediții a campaniei „Zen Friday”, o inițiativă care...
Fashion Days, companie românească de fashion retail specializat cu prezență de peste 15 ani pe piața locală, lansează Black Friday 2025...
Dacă în urmă cu un deceniu Black Friday era sinonim cu reduceri spectaculoase și cozi virtuale, în 2025 accentul se mută...
Black Friday este de obicei un moment așteptat de consumatori pentru cumpărături la reducere, instabilitatea economică și scăderea puterii de cumpărare...
Black Friday 2025 în materie de produse de skincare și beauty înseamnă seruri cu acid hialuronic, colagen activ, retinol și loțiuni...
A 15-a ediție a Black Friday în România, eveniment ce va avea loc în luna noiembrie, va aduce cel mai mare...
eMAG deschide, în premieră, accesul la finanțare pentru antreprenorii din eMAG Marketplace prin lansarea programului eMAG Capital, care îi sprijină să...
Starcom România lansează cea de-a X-a ediție a studiului anual Black Friday, care dezvăluie comportamentul de cumpărături al românilor în contextul...
Sezonul cumpărăturilor de iarnă este ultima oportunitate din an prin care companiile pot să-și crească semnificativ vânzările. Iar perioada Black Friday...