Blue Point se extinde pe banking şi asigurări

Blue Point se extinde pe banking şi asigurări

Blue Point, una dintre cele mai importante companii româneşti de servicii call center, îşi extinde aria de expertiză în două industrii cheie, asigurări şi banking, adăugând noi clienţi în portofoliu.  Odată cu extinderea, Blue Point are în plan creşterea numărului de angajaţi. Până la finalul anului, compania îşi va mări echipa cu peste 50 de consultanţi de vânzări prin telefon,

Nou call center Blue Point la Slobozia

Nou call center Blue Point la Slobozia

Blue Point, una dintre cele mai importante companii românești de servicii call center, deschide la Slobozia primul său centru operativ din provincie. Extinderea în afara capitalei face parte din strategia de dezvoltare teritorială a companiei și vine pe fondul diversificării serviciilor oferite, a creșterii numărului de clienți și a solicitărilor acestora. “Numărul tot mai mare de solicitări de servicii call

Crestere de 53% a cifrei de afaceri pentru Blue Point Call Center

Crestere de 53% a cifrei de afaceri pentru Blue Point Call Center

Blue Point, companie romaneasca de servicii call center, a inregistrat o crestere de 53% a cifrei de afaceri in 2015 fata de anul anterior. Blue Point estimeaza o cifra de afaceri de 11,6 milioane lei pentru anul 2015. Rata profitului estimata de companie este de aproximativ 25%, similara cu anul anterior. Industriile din care au provenit cele mai multe solicitari

Blue Point raporteaza o crestere de 60% la 6 luni

Blue Point raporteaza o crestere de 60% la 6 luni

Compania romaneasca de servicii call center Blue Point a inregistrat o cifra de afaceri de 2,8 milioane lei in primele 6 luni ale acestui an, in crestere cu 60% fata de perioada similara a anului trecut. Rezultatul pozitiv vine la sapte ani de la infiintarea companiei. Blue Point a raportat anual cresteri constante ale business-ului, cea mai mare crestere fiind