Crestere de 53% a cifrei de afaceri pentru Blue Point Call Center

Blue Point, companie romaneasca de servicii call center, a inregistrat o crestere de 53% a cifrei de afaceri in 2015 fata de anul anterior.

Blue Point estimeaza o cifra de afaceri de 11,6 milioane lei pentru anul 2015. Rata profitului estimata de companie este de aproximativ 25%, similara cu anul anterior. Industriile din care au provenit cele mai multe solicitari de servicii call center in 2015 au fost telecom, banking si pharma.

„Anul 2015 a adus rezultate financiare deosebit de bune. Cresterea a provenit in egala masura atat din extinderea proiectelor existente, cat si din diversificarea portofoliului de clienti. Iar, in ambele cazuri, un rol foare important l-au jucat oamenii si echipele implicate.”, a declarat Violeta Rosu, Managing Partner Blue Point.

Compania a inregistrat si o crestere de aproximativ 20% a numarului de angajati in 2015 fata de 2014. La finalul anului 2015, Blue Point avea o echipa formata din 252 de persoane.

Ca urmare a strategiei de dezvoltare si extindere a companiei, principalele investitii ale anului 2015 au fost in tehnologie, mutarea intr-un nou sediu si in dezvoltarea profesionala si personala a angajatilor.

Pentru anul 2016, compania estimeaza o crestere de peste 20% a cifrei de afaceri, cu o rata a profitului care va atinge pragul de 20%.

Reprezentantii Blue Point preconizeaza ca domeniile care prezinta cel mai mare potential de dezvoltare in urmatorii ani pentru industria de call center sunt telecom, banking si retailerii online.