Start la inscrieri pentru Top Social Brands 2016

Start la inscrieri pentru Top Social Brands 2016

Revista Biz anunta inceperea inscrierilor pentru Top Social Brands 2016, clasamentul ce reflecta gradul de implicare si vizibilitatea brandurilor prezente in social media in Romania. Agentiile de digital, PR si de media active in piata, precum si companiile care au derulat inhouse campanii de promovare in social media pe parcursul anului trecut pentru brandurile aflate in portofoliu sunt invitate sa

Branduri romanesti – Dedeman

Branduri romanesti – Dedeman

Reuseste sa domine piata de bricolaj din Romania desi se lupta cu grupuri multinationale cu forta financiara mult mai mare. Dupa ce si-a consolidat pozitia pe piata locala, Dedeman se gandeste la extinderea regionala. Exista o companie cu actionar privat romanesc care se apropie cu pasi repezi de pragul de un miliard de euro. Retailerul de bricolaj Dedeman, companie construita

Branduri romanesti – Arctic

Branduri romanesti – Arctic

Un brand care a pornit la drum vizand doar piata din Romania a ajuns, dupa 45 de ani, sa se extinda pe pietele din Europa, cu ajutorul investitiilor si viziunii unui investitor strain. Arctic a atins, la jumatatea anului trecut, o borna importanta: 25 de milioane de frigidere produse la fabrica Gaesti, in al 45-lea an de activitate in Romania.

Branduri romanesti – Gerovital

Branduri romanesti – Gerovital

Un brand care continua sa intinereasca, in ciuda varstei respectabile, prin inovatie si strategie solida de business, Gerovital domina piata locala, dar ataca si pietele internationale cu incredere. Un nume cu rezonanta pe plan international, Gerovital este printre putinele branduri romanesti cu traditie care reuseste sa continue povestea de succes si in era globalizarii, datorita viziunii si investitiilor realizate de

Branduri romanesti – Dacia

Branduri romanesti – Dacia

Ceea ce parea imposibil este astazi o realitate – o marca auto romaneasca este vanduta cu succes pe pietele occidentale si a devenit un model de business pentru alti mari producatori de masini. Pentru a intelege cu adevarat succesul Dacia pe pietele externe, este suficient sa lasam cifrele impresionante sa vorbeasca. Anul trecut, Dacia a vandut peste hotare nu mai

Branduri romanesti – Bitdefender

Branduri romanesti – Bitdefender

O jumatate de miliard de utilizatori din toata lumea folosesc tehnologii dezvoltate de romanii de la Bitdefender, iar brandul romanesc se situeaza constant in topul global al solutiilor de securitate. Este foarte greu sa te impui in elita IT mondiala venind dintr-o piata emergenta. Dar pentru Florin Talpes si echipa Bitdefender problema nu s-a pus niciodata asa. Compania romaneasca a

Cand turismul e la el acasa

Cand turismul e la el acasa

Cum turismul genereaza 10% din PIB in Austria, este normal ca promovarea in domeniu sa fie un business in toata regula. Dincolo de cifre, se ascund o strategie coerenta si un buget pe masura, inclusiv pentru Romania. Ma aflu intr-o cafenea din centrul Vienei, discutand cu un austriac care lucreaza la Budapesta despre Delta Dunarii, manastirile din Moldova si Maramures.

Borsec a primit si anul acesta validarea de Superbrand

Borsec a primit si anul acesta validarea de Superbrand

Statutul de Superbrand a fost acordat in urma studiului de piata realizat de Superbrands Romania cu sprijinul IPSOS, pe un esantion de 1.500 de consumatori, luand in calcul criterii precum calitate, incredere si diferentiere pe piata. Potrivit studiului, Borsec se bucura de un nivel de awareness exceptional, de peste 90% si este lider in categoria Ape minerale, mentinandu-si pozitia in

Allianz, in top 50 cele mai puternice branduri

Allianz, in top 50 cele mai puternice branduri

Allianz si-a consolidat pozitia de cel mai valoros brand de asigurari in topul Brand Finance Global 500 ranking din acest an. Detinator al acestei titulaturi pentru al treilea an consecutiv, Allianz a devenit singurul asigurator inclus in Topul 50 al celor mai puternice branduri ale lumii in anul 2016, anunta compania, intr-un comunicat de presa. Ca rezultat al cresterii puternice

Efectul Star Wars: Disney e cel mai puternic brand global

Efectul Star Wars: Disney e cel mai puternic brand global

Achizitiile facute in ultimii ani dau rezultate, astfel ca Disney a devenit cel mai puternic brand din lume, conform unei analize realizate de compania de consultanta si branding Brand Finance. ESPN, Pixar, Muppets, Marvel sunt parte din imperiul Disney, dar poate cea mai importanta achizitie pentru brand a fost cea a Lucasfilm, deci si a universului Star Wars (Razboiul Stelelor).