Cea mai nouă producție Red Diaries: ”Entering Red”

Cea mai nouă producție Red Diaries: ”Entering Red”

Campari a lansat la Milano ”Entering Red”, în regiua lui Matteo Garrone, cu Ana de Armas și Lorenzo Richelmy în rolurile principale. Aceasta este cea mai nouă producție a seriei Red Diaries. Dezvoltând viziunea brandului conform căreia ”fiecare cocktail spune o poveste”, producția din acest an este dedicată aniversării cocktailului Negroni, care anul acesta împlinește 100 de ani de existență.

Negroni Week, pentru prima dată în România

Negroni Week, pentru prima dată în România

Brandul italian Campari lansează, în premieră în România, Negroni Week, un proiect global caritabil care aduce barmanii și consumatorii împreună în numele unei cauze locale și globale. Timp de o săptămână, în perioada 4 – 10 iunie, fiecare Negroni savurat în locațiile partenere contribuie la donația care va susține proiectele din România și din străinătate. În România, proiectul este susținut

Campari aduce în prim plan video-cocktailul

Campari aduce în prim plan video-cocktailul

Calendarul Campari devine Campari Red Diaries, un produs de pionierat artistic. Prin intermediul unei serii de 13 scurt-metraje artistice, în regia lui Paulo Sorentino şi a lui Ivan Olita, noul produs aduce în lumina reflectoarelor o serie de video-cocktail-uri. Poveștile sunt surprinse într-o atmosferă de film noir, scrisă şi regizată de Paolo Sorrentino, ce îl are pe Clive Owen în