Marketing Stiri

Cea mai nouă producție Red Diaries: ”Entering Red”

8 feb. 2019 2 min

Cea mai nouă producție Red Diaries: ”Entering Red”

Reading Time: 2 minute

Campari a lansat la Milano ”Entering Red”, în regiua lui Matteo Garrone, cu Ana de Armas și Lorenzo Richelmy în rolurile principale. Aceasta este cea mai nouă producție a seriei Red Diaries.

Dezvoltând viziunea brandului conform căreia ”fiecare cocktail spune o poveste”, producția din acest an este dedicată aniversării cocktailului Negroni, care anul acesta împlinește 100 de ani de existență.

Sub semnătura N100, Campari va continua să sărbătorească centenarul Negroni printr-o serie de evenimente speciale în întreaga lume, unde ginul, vermutul roșu și Campari vor crea amestecul perfect echilibrat al cocktailului. Momentul cheie va fi însă în Florența, în timpul săptămânii Negroni, locul unde exact acum 100 de ani lua naștere unul dintre cele mai bune cocktailuri ale lumii. În plus, pentru a celebra cei 100 de ani de Negroni, celebrii barmani Red Hands au creat o variantă unică, pornind de la rețeta clasică, fiecare dezvăluind propria poveste.

Gruppo Campari este un jucător important în industria băuturilor la nivel mondial, cu un portofoliu de peste 50 de branduri premium și super-premium, dintre care Aperol, Campari, Cinzano, Wild Turkey, Skyy Vodka.

Grupul a fost fondat în 1860 și astăzi este al șaselea cel mai mare jucător la nivel mondial în industria de băuturi spirtoase premium, având o rețea de distribuție globală, cu vânzări în peste 190 de țări din întreaga lume, ocupând poziții de lider în Europa și America. Cu sediul în Sesto San Giovanni, Italia, Campari deține 18 fabrici și are propria rețea de distribuție în 20 de țări. Grupul are peste 4.000 de angajați. Acțiunile societății-mamă, Davide Campari-Milano SpA (Reuters CPRI.MI – Bloomberg CPR IM), sunt listate la Bursa Italiana de Valori din 2001.

Campari Entering Red2

Prezentă pe piața din România din 2007 și parte a companiei Photos Photiades Distributors, PPD România este printre cei mai mari distribuitori de  băuturi alcoolice premium și super-premium de pe piața locală şi este partenerul strategic al Gruppo Campari în România.

Din portofoliul PPD Romania fac parte brandurile: Aperol, Campari, Cinzano, Johnnie Walker, J&B, Smirnoff, Baileys, şampania Lanson, precum și propriul brand, Tazovsky Vodka.

Photos Photiades Group (PPG), companie internațională fondată în urmă cu peste 70 de ani, are o activitate impresionantă în vânzări, marketing și distribuție de branduri alcoolice și non-alcoolice de renume mondial. PPG este prezentă în România, Grecia, Cipru, Croația și Slovenia.  

Array

Lasă un răspuns

Articole pe aceeași temă: