Centrade a fost cumpărată de Cheil Worldwide

Centrade a fost cumpărată de Cheil Worldwide

Cheil Worldwide a cumpărat pachetul majoritar de acțiuni al agenției Centrade Integrated și se așteaptă ca tranzacția să contribuie la extinderea platformei sale de business în Europa, dar și la consolidarea businessului global, care reprezintă 75% din venitul total al rețelei globale. Termenii acordului nu sunt făcuți publici. Centrade Integrated este o agenție de publicitate înființată în 1993, parte a

Radu Florescu: sa renuntam la ideea de “consultanti buni la tot”

Radu Florescu: sa renuntam la ideea de “consultanti buni la tot”

Cu ce provocari se confrunta, care sunt transformarile prin care a trecut piata si care sunt calitatile care “se cer” acum unui om de PR? I-am invitat pe reprezentantii agentiilor care au participat in mod activ la realizarea studiului Biz & Unlock Market Rearch la un exercitiu de analiza a industriei de PR. Radu Florescu, CEO, Centrade Varsta: 54 de

Mona Opran, in juriul Euro Effies

Mona Opran, in juriul Euro Effies

Mona Opran, COO Centrade Integrated, face parte, pentru al doilea an, din juriul Euro Effies, festivalul european ce premiaza eficienta campaniilor de publicitate. Juriul Euro Effie este prezidat anul acesta de Josep Hernandez, Senior Director Communications Planning / Global Media and Consumer Engagement, Mondelez International. Din juriul EuroEffies fac parte profesionisti din industrie, reprezentanti ai agentiilor, dar si ai clientilor

Cappuccino cu gust de dolce vita

Cappuccino cu gust de dolce vita

Noua campanie La Festa Cappuccino, lansata in februarie si aflata in derulare pana in aprilie 2015, poarta semnatura agentiei Centrade si o are protagonista pe Alexandra Dinu. Spotul TV,  regizat de Bogdan Barbulescu, poate fi vazut aici. Spotul a fost filmat intr-un conac din fostul cartier evreiesc din Bucuresti, iar director de imagine a fost Jordi Rexach, laureat al Premiilor

Transfer de brand

Transfer de brand

Incepand cu 1 ianuarie 2015, in Romania, brand-ul Saatchi & Saatchi va fi consolidat sub o singura entitate legala, Lion Communication SA, al carui actionar majoritar este Publicis Groupe. Aceasta entitate legala va include cele trei branduri ale grupului, si anume: Publicis, Leo Burnett si Saatchi&Saatchi. Dupa data de 1 ianuarie 2015, agentia si echipa conduse de Radu Florescu vor