Marketing

Radu Florescu: sa renuntam la ideea de „consultanti buni la tot”

14 dec. 2015 2 min

Radu Florescu: sa renuntam la ideea de „consultanti buni la tot”

Reading Time: 2 minute

Cu ce provocari se confrunta, care sunt transformarile prin care a trecut piata si care sunt calitatile care “se cer” acum unui om de PR? I-am invitat pe reprezentantii agentiilor care au participat in mod activ la realizarea studiului Biz & Unlock Market Rearch la un exercitiu de analiza a industriei de PR.

Radu Florescu_6612_1
Radu Florescu, Centrade

Radu Florescu, CEO, Centrade

Varsta: 54 de ani

Experienta in industria de comunicare: 25 de ani

Studii: Boston College, School of Business

Conduce operatiunile de PR ale Centrade. La inceputul lui 2015 agentia a trecut printr-un proces de rebranding, iar acum functioneaza integrat sub umbrela Centrade. Grupul Centrade a fost fondat de fratii Nick, John si Radu Florescu si este prezent in Romania din anii ’90. Timp de peste 20 de ani, Centrade Integrated a fost afiliata retelei Saatchi & Saatchi, afiliere care a incetat in 2014.

Provocarea: Cea mai mare provocare a industriei in acest moment este specializarea si renuntarea la „consultanti buni la tot” pentru ca doar in asa fel putem sa ne ridicam pe fiecare pilon al industriei de PR. Clientii nu se multumesc cu putin si rapid, vor colaboratori care stiu despre ce vorbesc, stiu sa faca o cercetare amanuntita, cunosc competitia si industria respectiva si pot sa duca pana la evaluare o campanie. In relatia cu clientii, cea mai mare provocare ramane evaluarea campaniilor de PR si masurarea concreta a eficientei eforturilor de PR. In continuare exista in piata cereri si targeturi de vanzari din partea clientilor, asadar perceptia asupra industriei mai necesita consolidare si educare. Clientii ar trebui, de asemenea, sa inteleaga care este rolul PR-ului in planul de marketing. PR nu inseamna doar publicarea unui articol intr-un ziar sau organizarea unui eveniment.

Transformarea: Trecerea spre social media a campaniilor si digitalizarea acestora.

De ce are nevoie un om de PR? Sa se familiarizeze cu instrumentele de online marketing; sa foloseasca din ce in ce mai mult Mobile PR si sa aiba o gandire si abordare globala, pentru ca fusurile orare nu mai au relevanta in aceasta industrie.

 

 

 

 

Array

Lasă un răspuns

Articole pe aceeași temă: