Recunoaștere globală pentru companie românească

Recunoaștere globală pentru companie românească

Compania românească Druid a câștigat două premii acordate de un juriu extern format din executivi de la GE Digital, ExxonMobil, Orange și Optum în cadrul evenimentului UiPathForward EMEA. Organizat la Londra de catre UiPath, pe 29 și 30 Octombrie, evenimentul se află la cea de a doua ediție și reunește specialiști din întreaga lume, implicați în Robotic Process Automation (RPA).

Chatbotul Libra Internet Bank a interacționat cu peste 10.000 de clienți

Chatbotul Libra Internet Bank a interacționat cu peste 10.000 de clienți

Chatbotul Leya a înregistrat peste 10.000 de interacțiuni cu persoanele interesate de produsele bancare ale Libra Internet Bank disponibile online, anunță banca, într-un comunicat de presă. “Leya a fost concepută pentru a oferi o modalitate simplă și prietenoasă de accesare a produselor noastre digitale. Leya iti poate face o simulare de credit, iar apoi, daca esti multumit, te ghideaza pas

Robotul Livia oferă informații non-stop clienților BT

Robotul Livia oferă informații non-stop clienților BT

Banca Transilvania lansează un nou canal de interacțiune cu clienții, prin Facebook Messenger şi Skype, robotul Livia, cu ajutorul căruia pot afla informații despre conturile, produsele şi serviciile pe care le au la BT. Unic în România, chatbot-ul oferă non-stop şi gratuit informații care până acum puteau fi obținute doar prin intermediul echipelor BT din sucursale, agenții şi call center: