Tech Stiri

BCR Leasing lansează asistentul virtual LEA, chatbot care oferă informații despre finanțări și învață din interacțiunile cu clienții

30 ian. 2023 2 min

BCR Leasing lansează asistentul virtual LEA, chatbot care oferă informații despre finanțări și învață din interacțiunile cu clienții

Reading Time: 2 minute

BCR Leasing lansează chatbot-ul Lea, asistentul virtual dezvoltat pe platforma DRUID care interacționează oricând și oriunde cu clienții companiei.

În prima etapă a proiectului, asistentul virtual conversațional LEA va fi implementat pe site-ul BCR Leasing și va servi drept punct de intrare digital atât pentru clienții existenți, cât și pentru cei potențiali.

LEA va oferi asistență generală, dar și informații detaliate despre soluțiile de finanțare BCR Leasing. Chatbot-ul conversațional servește, în același timp, la atragerea de potențiali clienți și ghidează toți utilizatorii interesați de finanțare în leasing să își lase informațiile de contact, pentru a avansa în procesul de ofertare. LEA este într-un proces constant de învațare și se perfecționează cu fiecare interacțiune cu clienții companiei din mediul online.

„LEA este parte din strategia BCR Leasing de a utiliza inteligența artificială în procesul  de consiliere și finanțare  a clienților noștri. Tot ceea ce facem vine din dorința de a-i deservi mai rapid și de a fi cât mai receptivi la nevoile acestora. Vedem în jurul nostru așteptări tot mai mari atunci când vine vorba de ușurința, simplitatea și viteza prin care oamenii pot accesa servicii și soluții de finanțare. De aceea, cu fiecare proiect nou implementat în BCR Leasing, accelerăm eforturile de digitalizare a experienței clienților noștri. LEA ne permite să construim un nou canal de interacțiune cu aceștia, accesibil oricând și oriunde, pentru un dialog financiar cât mai personal, în mediul online.”

Vlad Vitcu, CEO BCR Leasing

BCR Leasing îsi propune să accelereze transformarea digitală a experienței clienților săi, chatbot-ul LEA reprezentând  încă un pas în această direcție. Un proiect similar bazat pe inteligență artificială va fi implementat și în platforma Self Service BCR Leasing, pentru a simplifica experiența de utilizare a clienților.

„Într-o lume în care, tot mai des, timpul înseamnă bani, consumatorii devin nerăbdători și așteaptă răspunsuri și reacții imediate în tot ceea ce fac, inclusiv în interacțiunile lor cu instituțiile financiare. Soluțiile de AI conversațional pot ajuta la gestionarea acestor așteptări. Proiectul dezvoltat în parteneriat cu BCR Leasing va permite companiei să ofere clienților un serviciu de suport scalabil, mai rapid, eficient și convenabil. Automatizarea conversațională este un element vital în orice proces digital ce își propune să îmbunătățească satisfacția clienților.”

Liviu Drăgan, CEO DRUID

BCR Leasing IFN este prezentă pe piață românească a leasingului din 2001, ca subsidiară a Băncii Comerciale Române, parte a grupului financiar central-european ERSTE Group. Compania oferă o gamă completă de servicii de leasing financiar și credit pentru achiziționarea de bunuri de folosință îndelungată: vehicule (autoturisme, vehicule comerciale, flote de autoturisme) și echipamente (mașini agricole, echipamente medicale, software și echipamente IT etc.).

DRUID este o platformă end-to-end pentru construirea de aplicații de business conversaționale bazate pe inteligență artificială, aplicații concepute pentru a-i ajuta pe angajați să atingă următorul nivel de productivitate și pentru a crea o experiență totală pentru clienți în cel mai intuitiv mod.

Array

Lasă un răspuns

Articole pe aceeași temă: