Cidrul, un nou pariu castigator

Cidrul, un nou pariu castigator

La aproape sase luni de la lansarea pe piata din Romania, cidrul Somersby se bucura deja de aprecierea romanilor. Despre cresterea popularitatii cidrului, planurile companiei cu Somersby si o piata estimata la opt milioane de litri ne-a povestit Paul Markovits, Vice-Presedinte de Marketing al United Romanian Breweries Bereprod (URBB).    La finalul anului trecut, URBB a lansat si in Romania

Renasterea cidrului

Renasterea cidrului

La nici un an de la aparitia segmentului de cidru pe piata din Romania, bautura din fructe isi face loc tot mai des in frigiderele romanilor, dar si in meniurile restaurantelor si barurilor. Un semn al cresterii popularitatii cidrului este si numarul antreprenorilor care isi iau inima in dinti si pariaza pe productia de cidru, intrand in lupta directa cu

Cidrul Somersby, de acum si in Romania

Cidrul Somersby, de acum si in Romania

URBB a lansat in Romania cidrul Somersby, prezent deja in peste 40 de tari ale lumii.   Gama de cidru lansata pe piata romaneasca include atat sortimentul de mere – esenta categoriei, cat si doua arome unice: pere si mure. Aroma de mere a fost testata prin intervievarea a peste 300 de respondenti in Bucuresti, Cluj si Iasi. Somersby (4,5%