Creștere de 15% pentru Optical Network

Creștere de 15% pentru Optical Network

Optical Network a avut în 2018 vânzări în creștere cu 15% față de anul precedent, ajungând la o cifră de afaceri de peste 63 de milioane de lei. La finalul anului trecut, compania avea peste 400 de angajați (+20% față de 2017), dintre care mai mult de 125 de persoane reprezintă personal medical specializat. Toate diviziile de business au înregistrat creșteri semnificative,

Început de an cu tranzacții noi

Început de an cu tranzacții noi

Bittnet anunță că, la data de 31 decembrie 2018, a fost finalizat oficial transferul activității de integrare IT&C a companiei Crescendo International către Dendrio Solutions, o companie Bittnet. Odată cu transferul echipamentelor IT&C, precum și a tuturor celorlalte active necesare pentru desfășurarea activității, tranzacția a implicat și transferul a 41 angajați de la Crescendo International către Dendrio. “Operarea la o

Puterea brandului

Puterea brandului

Despre brand s-a vorbit și s-a scris foarte mult. Sunt nenumărate studii despre cum o companie trebuie să aibă grijă de brandul pe care îl are. Și dacă corporațiile au departamente dedicate pentru acest subiect, antreprenorii trebuie să înțeleagă că este nevoie de o cunoaștere foarte bună a brandului pe care îl au. Pentru a-i ajuta pe aceștia, în 29

Nou CEO al companiei Air France-KLM

Nou CEO al companiei Air France-KLM

Consiliul de administrație al companiei Air France-KLM l-a numit în funcția de director executiv pe Benjamin Smith, fostul Președinte și COO al Air Canada. Benjamin Smith este recunoscut la nivel internațional drept un profesionist în industria aeriana, jucând un rol major în dezvoltarea Air Canada în ultimele două decenii. Benjamin Smith va prelua conducerea executivă a Grupului Air-France-KLM cel mai

Un brand de 300 de ani

Un brand de 300 de ani

Timișoreana sărbătorește în acest an 300 de ani de tradiție în fabricarea berii. Povestea Timișoreana a început în anul 1718, când s-a înființat prima fabrică de bere de pe teritoriul României, la ordinul Principelui de Savoya. Aniversarea a fost sărbătorită la Timișoara, unde a început povestea brandului. Timișorenii au asistat la un moment cu o semnificație istorică și simbolică: o

Nespresso propune un “barista” personal

Nespresso propune un “barista” personal

Nespresso, brandul de cafea de lux ambalată în capsule, propune o nouă paradigmă în prepararea și servirea cafelei. Compania aduce în atenție noul aparat Aguila 220, care oferă angajaților din companii o atenție deosebită prin caracteristicile gândite special pentru aceștia. Băuturile care pot fi preparate folosing Aguila 220 sunt perfecte pentru a aduce unei zile petrecute la birou aportul de fine-living pe care

Bere de colecție

Bere de colecție

United Romanian Breweries Bereprod (URBB) lansează în România cinci beri speciale: Grimbergen Ambreé, Kronenbourg 1664 Blanc, Angelo Poretti 4 Luppoli Original, Angelo Poretti 5 Luppoli Bock Chiara și Angelo Poretti 6 Luppoli Bock Rossa. Produsele completează portofoliul URBB al berilor speciale precum: Guinness, Kilkenny și Weihenstephaner Hefe Weissbier. Noile branduri consolidează portofoliul URBB de beri speciale, care oferă astăzi o

Succesul rețetei germane

Succesul rețetei germane

Deși la început au avut o prezență discretă pe piață, cu doar câteva magazine, în ultimii ani expansiunea a fost accelerată și astfel magazinele dm drogerie markt au împânzit marile orașe. De 10 ani de când au întrat în România, au un model de business solid care își dovedește rezultatele pozitive an de an. Ivana Martinakova, noul director al companiei,

Afaceri cu 19% mai mari in 2015 pentru Secom

Afaceri cu 19% mai mari in 2015 pentru Secom

Secom, companie romaneasca specializata in importul, distributia si comercializarea de produse naturale pentru sanatate si frumusete, a inregistrat anul trecut afaceri de 54,8 milioane de lei (12,2 milioane de euro), in crestere cu 19% fata de 46,1 milioane de lei (10,2 milioane de euro), in 2014. Compania a continuat dezvoltarea retelei de magazine proprii, ajungand la 8 unitati, dupa ce

Precautie financiara

Precautie financiara

Aproape jumatate dintre proprietarii de IMM-uri din Romania (47%) sunt constant preocupati de situatia financiara a firmei si vor sa detina controlul total al administrarii afacerii, desi nu se simt pregatiti sa ia decizii financiare complexe, potrivit unui studiu realizat de Visa Europe despre comportamentul de plata al firmelor mici si mijlocii. De asemenea, studiul arata ca peste 50% dintre