Conversion intra si in offline

Conversion intra si in offline

Incepand cu luna martie, agentia de digital marketing Conversion isi extinde oferta de servicii incluzand si componenta de publicitate offline (TV, radio, presa, proiecte speciale OOH). Primii clienti pentru care Conversion va gestiona comunicarea integrata sunt eMAG, Flanco, Beraria H, OLX.ro si Autovit.ro. Echipa de media offline va fi coordonata de Lucia Gradisteanu, care vine la Conversion cu o experienta

 Pasi in extinderea regionala

 Pasi in extinderea regionala

Incepand din aceasta luna, platforma de afiliere Profitshare se lanseaza in Bulgaria, aceasta fiind prima tara din regiune vizata pentru extindere. Pana la finalul anului, platforma urmeaza sa se extinda in alte doua tari: Ungaria si Polonia. Principalul obiectiv al Profitshare in Bulgaria este educarea pietei in directia adoptarii modelului de cost in functie de rezultatele livrate in urma promovarii

Cursa spre primul miliard

Cursa spre primul miliard

Cu afaceri in cinci domenii conexe, investitii in terenuri agricole si, de o jumatate de an, o investitie in deschiderea celei mai mari berarii din Europa de Est, Iulian Stanciu continua expansiunea. Are planuri mari, pe cel putin zece ani de acum inainte. Primul prag este construirea companiei de un miliard de euro. Dupa care, povestea devine din ce in