Omul de PR are nevoie si de umor

Omul de PR are nevoie si de umor

Cu ce provocari se confrunta, care sunt transformarile prin care a trecut piata si care sunt calitatile care “se cer” acum unui om de PR? I-am invitat pe reprezentantii agentiilor care au participat in mod activ la realizarea studiului Biz & Unlock Market Rearch la un exercitiu de analiza a industriei de PR. Crenguta Rosu, Managing Partner, DC Communication Varsta:

Crenguta  Rosu, DC Communication

Crenguta Rosu, DC Communication

Cu peste 20 de ani de experienta in domeniul comunicarii dintre care cei mai multi petrecuti la DC Communication, Creguta Rosu este consultant in domeniul strategiilor de comunicare integrata pentru clienti din diferite industrii (Telecom, Banking, Asigurari, IT&C, FMCG, Servicii Profesionale, Servicii Financiare, Auto) si institutii. Este membru IPRA, membru fondator al CCRP si ARRP.

Notorietate in PR

Notorietate in PR

Cu ocazia celei de-a doua editii a studiului despre industria de PR, realizat de Revista Biz si Unlock Market Research, am repetat exercitiul de anul trecut si i-am rugat pe respondentii chestionarelor dedicate clientilor serviciilor de PR sa indice spontan numele unui om de PR pe care-l cunosc. Pentru al doilea an consecutiv, Ioana Manoiu castiga testul de notorietate. Punctajele

DC Communication la varsta majoratului

DC Communication la varsta majoratului

<p> <strong>Pe oamenii de la DC Communication, una dintre primele agentii de PR din Romania, i-am intalnit pentru sedinta foto Biz la o zi distanta de aniversarea lor. An de an, de 18 ani incoace, pe 21 februarie echipa DC isi serbeaza ziua de nastere. </strong></p> <p>  </p> <p> Sarbatoresc intotdeauna numai intre ei, in echipa, si se bucura de

Trebuie sa demonstram ca nu avem o profesie decorativa

Trebuie sa demonstram ca nu avem o profesie decorativa

<p> <strong>Crenguta Rosu este Managing Partner al DC Communication</strong></p> <p>  </p> <p> <strong>Moare sau nu PR-ul?</strong><br /> Nu cred ca PR -ul va muri vreodata in sensul sau de sustinator al obiectivelor organizatiei si constructor de raport cu diferitele categorii de public. Se schimba insa masiv modul in care activitatea de PR este gandita, coordonata si implementata pentru ca se