Bancpost donează 10.000 euro pentru “Cumințenia Pământului”

Bancpost donează 10.000 euro pentru “Cumințenia Pământului”

Bancpost se alătură subscripției naționale inițiată de Guvernul României și Ministerul Culturii pentru achiziția operei „Cumințenia Pământului”, cu o donație de 10.000 de euro. “<Cumințenia Pământului> este o operă valoroasă și un simbol național al moștenirii culturale. Aducerea în patrimoniu public a acestei sculpturi se poate poate face printr-un demers comun, la care Bancpost a aderat și pe care îl

Tribut pentru Brâncuși

Tribut pentru Brâncuși

Un grup de tineri timișoreni pasionați ai tehnicii string art au demarat un proiect alternativ prin care își propun să realizeze o operă de mari dimensiuni, ca tribut adus lui Constantin Brâncuși. Inițiativa lor vine că un răspuns pentru cei ce privesc dincolo de campania “Cumințenia Pământului”, pentru cei ce cred în valorile românești autentice. Implicarea românilor presupune donații de

Drumul spre leadership

Drumul spre leadership

La inceputul lunii mai, Andreea Nemens a preluat conducerea GMP Advertising, agentie fondata in urma cu 18 ani de Felix Tataru. In contextul acestei schimbari importante in cariera sa, a acceptat sa se prezinte intr-un material cu fotografii care-i ilustreaza doua din reperele care i-au modelat viata: fascinatia fata de lumea artei si pasiunea pentru idei frumoase in publicitate.   Spune

Cumintenia pamantului, expusa la Muzeul BNR

Cumintenia pamantului, expusa la Muzeul BNR

Muzeul Bancii Nationale a Romaniei (BNR) invita publicul sa admire opera lui Constantin Brancusi Cumintenia Pamantului, in perioada 16 iunie 2016 – 31 octombrie 2016, in cadrul expozitiei temporare ce ii este dedicata. Expunerea sculpturii in Sala de Marmura a Palatului Vechi al Bancii Nationale a Romaniei face parte din campania nationala „Brancusi e al meu”, care are ca scop

Grupul GMP si Media Investment, pro bono pentru “Cumintenia Pamantului”

Grupul GMP si Media Investment, pro bono pentru “Cumintenia Pamantului”

Grupul de comunicare GMP, reprezentat de agentiile GMP Advertising, GMP PR si Webstyler, si Media Investment au castigat selectia organizata de Ministerul Culturii pentru campania nationala integrata de comunicare, ce urmeaza a fi realizata in vederea achizitiei operei “Cumintenia Pamantului”. GMP Advertising se va ocupa de creatie, Webstyler de comunicarea digitala, iar GMP PR se va ocupa de relatii publice.